回覆 8# 鴨蛋妹

其實ipad都唔係你講到咁神,我部mini 7好多時都窒窒地,仲差過部mtk小新12.7...係早兩日上咗ipad os26先叫好返啲

TOP

回覆  鴨蛋妹

其實ipad都唔係你講到咁神,我部mini 7好多時都窒窒地,仲差過部mtk小新12.7...係早兩日上咗i ...
DMAN 發表於 2025-9-19 17:32


舊型號會窒唔出奇

TOP

舊型號會窒唔出奇
goalsp 發表於 2025-10-5 07:56


舊?舊年首發都仲未過保,咁你話A17pro舊都冇錯既

TOP

Ipad用慣最方便

TOP

Ipad用慣最方便
yiuwinghung 發表於 2025-10-5 15:56



    其實99% APP 都會兩邊陣形都會出APP
講真慣唔慣依句野就.....
我反而覺得ANDROID安全係唔及IOS但變相多D野玩既
但隨著IOS開放 EMULATOR上架, 差距又近左
但因為IOS BLOCK JIT, 咁就算比你M4 CPU都冇乜用,如果唔係用UTM裝Windows 11落13"既iPad Pro就辦公娛樂雙修

TOP

回復 1 #top8man

如果你玩開download片,抄片入andriod pad是否容易d?
我覺得主要睇你會唔會抄得多,同埋要睇部pad是否suppprt usb 3.2以上。如果個usb慢,抄片都等到你煩。

via HKEPC Reader for Android

TOP