DMAN 當前離線
僕は架妹コンです
進階會員
TOP
goalsp 當前離線
回覆 鴨蛋妹 其實ipad都唔係你講到咁神,我部mini 7好多時都窒窒地,仲差過部mtk小新12.7...係早兩日上咗i ... DMAN 發表於 2025-9-19 17:32
舊型號會窒唔出奇 goalsp 發表於 2025-10-5 07:56
yiuwinghung 當前離線
初級會員
tongziv 當前離線
Ipad用慣最方便 yiuwinghung 發表於 2025-10-5 15:56
flywolf 當前離線