resistanceohm 當前離線
中級會員
TOP
士碌架 當前離線
進階會員
請問 宜家京都買嘢 系咪可以用香港支付寶? 謝謝 chi309 發表於 2022-5-24 17:25
chi309 當前離線
回覆 chi309 唔用信用卡? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) resistanceohm 發表於 2022-5-24 17:40
唔收支付寶 我估係死對頭 但可收wechat 好像係人仔 不過收八達通 士碌架 發表於 2022-5-24 18:19
可以用八達通app比錢? chi309 發表於 2022-5-24 19:51
eddytt 當前離線
請問京東是否有新人卷取,在那裡取? eddytt 發表於 2022-5-25 11:53
新自護軍 當前離線
坐艇,預4,5日左右。 neo338388 發表於 2022-5-17 13:43
對 自動轉換人仔 八達通 app錢包 或者 八達通卡餘額 (要配合nfc) 士碌架 發表於 2022-5-24 23:41