我部小米平板2仲响處

TOP

回覆 9# 暴走呆喵

GPD win3

TOP

回覆  暴走呆喵

GPD win3
jozifkwan2021 發表於 2022-3-18 16:31

我對呢啲機仔已經好有戒心
自從onemix某一部中伏之後
己經唔會再買

TOP

如果你唔介意有手制, 打game o個d 反而有.
當然會有d 出入啦, e.g. 7" LCD 唔係8" ...
hhsolomon 發表於 2022-3-18 15:06



可以考慮

TOP

本帖最後由 hiro1215 於 2022-3-19 01:44 編輯

之前好似有部反keyboard當8.9寸平板呀,唔記得係gpd 定onemix,好似重要行i7 16g ram,之前我都有想過,但剛出果陣好貴

TOP

找到好像係onemix 3/onemix3s.(8.4寸)反mon

TOP

Resize_20220319_020020_0195.jpg
而家好似得m3 cpu,但有8G/16G ram簡

TOP

回覆 4# chue


    師兄介紹依部都幾平,唔知好無用呢?我都想買部細部window 平板

TOP

回覆  chue


    師兄介紹依部都幾平,唔知好無用呢?我都想買部細部window 平板 ...
tomwong886 發表於 2022-3-19 10:13

Atomz8700連celeron n3050都不如...
自己諗
以前就話冇得選擇
而家有得揀都唔會揀呢啲機啦....真正電子廢物

TOP

其實最大問題係要用 win10,冇得裝返 win 7,linux 又唔多人願意走出第一步,唔係既話算抵玩,個 win10 佢升多幾次更新就要掉左佢

TOP