google 當前離線
進階會員
TOP
kenanet 當前離線
師兄 我就係同你有同一問題,覺得用ipad睇漫畫真係會令到隻眼好倦,所以我都有買電子書睇漫畫,由kindle嘅p ... waihk0 發表於 2019-1-29 17:47
ken_hing 當前離線
初級會員
waihk0 當前離線
Hippo 當前離線
fung_peace 當前離線
Brian
鐵火魚腩卷 當前離線
我用kobo aura one睇漫畫, 但論方便程度.. 都係用返iPad card_captor 發表於 2019-1-28 14:11
card_captor 當前離線
咦,我以為7.8吋睇漫畫好ok添,請問有咩不足之處呢? via HKEPC Reader for Android ... 鐵火魚腩卷 發表於 31/1/2019 21:14
餓狼 當前離線
Kindle 睇漫畫可以去 send Kindle電郵 google 發表於 2019-1-29 21:18