Kindle 睇漫畫可以去http://vol.moe send Kindle電郵

TOP

師兄 我就係同你有同一問題,覺得用ipad睇漫畫真係會令到隻眼好倦,所以我都有買電子書睇漫畫,由kindle嘅p ...
waihk0 發表於 2019-1-29 17:47


我都係係日浸多,ipad比較重,睇得耐對眼又唔舒服,所以想知kindle得電子書會唔會好d,好多謝甘多位師兄意見,睇黎選擇真係唔多

TOP

師兄 我就係同你有同一問題,覺得用ipad睇漫畫真係會令到隻眼好倦,所以我都有買電子書睇漫畫,由kindle嘅p ...
waihk0 發表於 2019-1-29 17:47

申請account時,求期入個台灣地址就得。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 waihk0 於 2019-1-30 06:18 編輯

唔該師兄
等我試吓先
vol個網啲漫畫我都有
佢嗰啲資源放落kindle同boox nova都好正
但放落kobo aura one就無得full screen同比其他兩部淺色好多
唔知點解kobo原生os始終係慢過kindle同boox,同埋背光對我好重要,好多時都比較暗嘅地方睇書

TOP

本帖最後由 Hippo 於 2019-1-30 11:34 編輯
師兄 我就係同你有同一問題,覺得用ipad睇漫畫真係會令到隻眼好倦,所以我都有買電子書睇漫畫,由kindle嘅p ...
waihk0 發表於 2019-1-29 17:47


用 6" Kindle 睇漫畫好考眼力 只會更攰, 最少都要 7"
但 e-ink 幾頁就閃一閃, 睇漫畫睇得快既話會好礙眼

TOP

用BOOX c67ml 睇過,
都係用返iPad實際D
(字細,反應慢)

TOP

我用kobo aura one睇漫畫, 但論方便程度.. 都係用返iPad
card_captor 發表於 2019-1-28 14:11

咦,我以為7.8吋睇漫畫好ok添,請問有咩不足之處呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

咦,我以為7.8吋睇漫畫好ok添,請問有咩不足之處呢?

via HKEPC Reader for Android ...
鐵火魚腩卷 發表於 31/1/2019 21:14


純粹係入source煩.. iPad我一開個apps就直接睇..
但如果d漫畫好多字, 用e-ink reader睇會舒服d, 而且感覺都似返睇實体漫畫

TOP

師兄 我就係同你有同一問題,覺得用ipad睇漫畫真係會令到隻眼好倦,所以我都有買電子書睇漫畫,由kindle嘅p ...
waihk0 發表於 2019-1-29 17:47


    c兄
電話裝hkepc IR pro
內置埋壓縮up相
fyr

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

Kindle 睇漫畫可以去 send Kindle電郵
google 發表於 2019-1-29 21:18


咦,唔知支唔支援kindle DX? 同埋咁整駛唔駛俾錢買VIP?

TOP