相比起Hi13差太遠啦Ching係時候換機我想睇你將呢部都轉埋企業版 ...
LI-0804 發表於 2017-4-19 11:05



    唉。轉企業扳是易事。我而家頭痛緊。耳機電流聲個老問題!

TOP

買左嘅師兄,Hi13有冇呢個問題架

TOP

見到ching提起onda, 我記得onda都有部小馬11 粒u 又係同hi13一樣。可惜個mon太細唔太岩我

TOP

回覆 6# 林洋2
如果送埋鍵盤就真係超抵

TOP

Onda小馬11呢部野… 單一語言版黎嘅…
開機只有繁體… 入到去又轉唔到語言…

TOP

回覆  林洋2
如果送埋鍵盤就真係超抵
chong456 發表於 2017-4-19 11:36


    你同人地咁熟,唔送比你都平比你啦~

TOP

ching 快啲講多啲啦,等到我頸都長,去深水埗又未見有人放Demo出黎

TOP

ching 快啲講多啲啦,等到我頸都長,去深水埗又未見有人放Demo出黎
LI-0804 發表於 2017-4-19 21:39



    明天唔落單。卑多一舊水!

TOP

今日拎埋部主力機surface Pro 4同部Hi13個mon做對比
20170419_152257(1).jpg
左Pro 4 右Hi13
兩部同時開到最光,Pro 4睇出黎d色有d偏紅,但係個mon色水都係鮮過Hi13
如果Hi13個mon做到同HiBook Pro一樣貼合就好

TOP

回覆 17# LI-0804

我係SSP豐X 隔離果間紅色招牌Z字頭鋪頭買
你去睇下有冇Demo

TOP