真係揾笨。X3。

TOP

今年咁玩法, 好趕客 ....

TOP

淘宝真可愛  以前揾D冷门野 要去外国网站 價貴又費時 而家有淘宝  家中很多野都可以買到零件修理 ! ...
b-29 發表於 2015-11-6 11:24



同感,已前有部 Sony video cam用過一年 flat cable 已断,要去美國ebay买翻条 made in China 的 flat cable加郵费百幾蚊。

仲有,有 taobao 我相信 鸭記卖电子產品,同女人街的生存空间好快消失。
例如我天猫旗艦店799人仔买Rxxmi Note 2 ,为何還要在深水涉用HK$1200买同一件野。仲有D鋪仲想專登論講到唔清唔楚用 Note 4G 當 Rexxxmi Note 2賣。

依家佢地駁仲有人唔識去買。佢鋪租成本貴,冇得爭。

TOP

今年双十一可以忽略不理

TOP

真係唔使係淘仔買嘢都得囉

TOP

紅包雨又係拉老虎機??
咁咪同平時一樣?
有咩分別??

TOP

紅包雨又係拉老虎機??
咁咪同平時一樣?
有咩分別??
3Talk 發表於 2015-11-9 13:18


完全無分別, 係無聊D....仲要好吝惜....!!!!!

TOP

完全無分別, 係無聊D....仲要好吝惜....!!!!!
ntamio 發表於 2015-11-9 13:54



1蚊都未中過
得一個10蚊購物卷

TOP

又係无份!网上大塞车!点红包反应遲鈍!

TOP

又係无份!网上大塞车!点红包反应遲鈍!
b-29 發表於 2015-11-9 14:05



    我都覺得有少少HANG HANG地咁既感覺

TOP