tegrathree 當前離線
進階會員
TOP
jabawack 當前離線
長老會員
laughing 當前離線
個 ifans 同盲反真係好搞笑, 我係呢個 post 除咗係 #157 笑 Q 佢話部機係 lag 外, 之前全部留言都無對部機 ... tegrathree 發表於 2014-3-7 13:16
4g 出即買~~ turth 發表於 2014-3-7 12:51
lamtsai 當前離線
有人明顯搞事,無非都係想轉移焦點,等大家忽略部機係有問題既 jabawack 發表於 2014-3-7 13:12
果幾位SAMSUNG護法要搵食,無計啦 lamtsai 發表於 2014-3-7 14:23
wy7008 當前離線
blazerblazer 當前離線
初級會員
相信觀眾的眼睛是雪亮的, 我反而想睇多d師兄的用後感想, 想從Nexus 7 (2013)轉呢部, 考慮中...... ... blazerblazer 發表於 2014-3-7 14:34