本帖最後由 tegrathree 於 2014-3-7 13:31 編輯

寫錯字就無計啦, 呢點只可以怪自已, 不過有 D ifans 同盲反係可以 "合理" 老屈人, 之後仲要大義凜然咁話人收錢, 真係同中共及 D 好似 AV 仁既賣港賊一模一樣

TOP

本帖最後由 jabawack 於 2014-3-7 13:45 編輯

成串討論都係講三叔部機,部機 lag 係事實,上面已有多位師兄證明,而 RingHK 篇稿只讚不彈,而且測試求其,話佢膳稿有乜錯?點解有人立即彈起身?

仲又抬 ifans,SJ 甚至 中共 出來,成條串得佢係咁重複講,為乜?關討論部新機乜事?分明想挑起罵戰

P.S. Oh, 原來有人玩分身

TOP

個 ifans 同盲反真係好搞笑, 我係呢個 post 除咗係 #157 笑 Q 佢話部機係 lag 外, 之前全部留言都無對部機  ...
tegrathree 發表於 2014-3-7 13:16


係咪又係D無機響手,B哩巴啦既盲反,人地話順既就選擇性失明,話lag既就打曬J,好明顯啦

TOP

4g 出即買~~
turth 發表於 2014-3-7 12:51


我都等緊4G版就買,部iPad mini睇片勁唔方便,又要轉檔

TOP

有人明顯搞事,無非都係想轉移焦點,等大家忽略部機係有問題既
jabawack 發表於 2014-3-7 13:12


果幾位SAMSUNG護法要搵食,無計啦

TOP

果幾位SAMSUNG護法要搵食,無計啦
lamtsai 發表於 2014-3-7 14:23


明既

TOP

同樣8寸我覺得gpad抵玩好多!野合自己用就好!不一定貴野先得

TOP

相信觀眾的眼睛是雪亮的, 我反而想睇多d師兄的用後感想, 想從Nexus 7 (2013)轉呢部, 考慮中......

TOP

其實高解像也會帶來lag的感覺!因加重了硬件負擔,是否可接受還是自己去試機吧!

TOP

相信觀眾的眼睛是雪亮的, 我反而想睇多d師兄的用後感想, 想從Nexus 7 (2013)轉呢部, 考慮中...... ...
blazerblazer 發表於 2014-3-7 14:34


無論升上 LG 8.3 或呢部,畫面都大好多,享受明顯提升
而 LG 性價比高,呢部就有 4G 選擇

TOP