我個朋友個部係淘宝買,玩左2日,刷ROM時都义住电,点知刷完机就發覺用义电頭义唔到,但用电腦就OK,後來就退貨换机,而家sofar sogood.

TOP

請問各位師兄,有沒有試過 3g 是否可用香港網絡? 通話是否可用 連mic 的 headphone? thanks

TOP

回覆 152# 新丁ho


    我用數馬電信,可收3g. 可用mic 的headphone

TOP

師兄們,screenshot 係襟邊個制?

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-8-4 21:58 編輯

回覆 154# win1628


    电源制+volume減 一起按
這個command適合所有android4 OS机
大陸人叫截屏!

TOP

想買這部机的朋友,唔好將貴机,如ipad,3★D mon同talk9x 相比,咁你就会好滿足la!

TOP

回覆 155# b-29

Thanks
頭先問售後2佢話唔知

TOP

強國平板價格好平、可惜水份超多、受不了引誘、出了三次手.......
三部2014最新產品都話自己屏幕一流、機能秒殺其他旗艦機..........
結果:第一部託人買無試過最傷、成日唔係當機就 reboot;
            第二部D電倒水咁去;
            第三部軟件只是為國內人度身訂造、港用家嘛、you 諗 you 嘞~~~

之前對RCUBE哩個牌子無乜信心、樓主講嘅都係半信半疑......
直到今日係上邊仔細試完之後買咗一部、回港玩了好一會、入過個非大陸的 play store 4.8.20、下載 apps 好快、電又耐用....真正完全「秒殺」以上3部!!!

TOP

本帖最後由 asgiga 於 2014-8-4 22:37 編輯

補番幅圖......

talk9x_resize.jpg

TOP

回覆 158# asgiga


    師兄,恭喜買到部好机!!你唔好玩机住,試試個义电function 先!!!

TOP