剛剛走左去試機...正想比錢買的時候, 開了一下天文台的app, 才留意到, 下面那一排按鈕只能顯示一半, 原來是16:9mon同4:3app的問題, 請問一下, 其他apps會自動附合mon的比例的嗎? 是否市面的apps都是4:3介面的嗎?

TOP

回復  malu


    琴日我係沙田AXK試左三部都係有問題....投降啦...>
photo-maker 發表於 2012-9-6 22:39



咁即係有買定無買呀?

TOP

AXX 即係邊間?
Ponya 發表於 2012-9-6 22:13



直銷x

TOP

懶人包已完成
167pk 發表於 2012-9-6 00:52



7兄幾時公諸同好呀!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

天文台APPS 用 M3 capture出來的咁樣算唔算有問題
167pk 發表於 2012-9-6 23:16


點解我用Demo機, 下面幾個圓圈套只顯示到一半, 要設定什麼
Sales仲話是正常的~0~

TOP

PiPO 既機CAP圖冇難度真爽
167pk 發表於 2012-9-6 23:20


點cap?

教我吧

thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP