提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你咁講就好喇,如果AXX話唔包就搵你
但我有一個問題,就係呢部機連官網都無提及,咁將來更新方面會唔 ...
cc4321 發表於 2012-9-6 19:03


因為呢部機係外銷型號,所以國內官網唔會有,之後有B貨就唔敢講,
已經開始建立緊PiPo香港網站,到時候就會可以自行下載Firmware,
而且PiPo開始研究緊用OTA升級,有進一步消息再同大家講。

TOP

因為呢部機係外銷型號,所以國內官網唔會有,之後有B貨就唔敢講,
已經開始建立緊PiPo香港網站,到時候就 ...
pengbo 發表於 2012-9-6 19:19


官方代理?

TOP

本帖最後由 malu 於 2012-9-6 20:36 編輯

今日走去ssp諗住買機,開左4部機都係有問題,全部個mon同機殼都唔係好平有少少界手。
上星期買既m1就無呢個問題。

TOP

之前買部M3, CHECK 機時無發現光/死點, 買左返去第2日就發現一粒,好彩返去AXX 肯7日換,不過第2部又返到黎部機又有一邊合得唔係咁好。個MON 邊凸左少少界手。

不過呢部M3 真係唔錯,暫時好多方面都好滿意,係GAMELXXT 的GAME 玩唔到住。

同埋AXX 間鋪都好好,即使C9, 亞姐都好用心解答問題,又可以慢慢CHECK 機,不錯。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

AXX
167pk 發表於 2012-9-6 10:08 PM



    AXX 即係邊間?

TOP

今日走去ssp諗住買機,開左4部機都係有問題,全部個mon同機殼都唔係好平有少少界手。
上星期買既m1 ...
malu 發表於 2012-9-6 08:33 PM


我諗你都係等多幾日, 有大貨再去睇啦
果日我買都試左兩部先揀到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 124# malu


    琴日我係沙田AXK試左三部都係有問題....投降啦...><"

TOP