回復 103# appletv
use your 17" notebook for office!!  It is really heavy for most Hong Kong people who do not have car to bring his 4kg notebook!

TOP

http://www.ringhk.com/news2.php?id=8264

Tab pro 8.4 本港詳測已出  !!

TOP

拎上手試下開網頁

感覺到係比ipad mini lag

TOP

呢部機係唔係無nfc

TOP

拎上手試下開網頁

感覺到係比ipad mini lag
tiznow 發表於 2014-3-5 20:50



    今日試過真機,開網頁比mini1仲要lag!

但個mon有水準

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日去samsung玩過, 熄晒所有app都仲有啲lag

TOP

今日試過真機,開網頁比mini1仲要lag!

但個mon有水準
nforce2 發表於 2014-3-5 21:14


同個mon高解像有關! mini 1 1024x768解像對硬件較為輕鬆

TOP

今日去samsung玩過, 熄晒所有app都仲有啲lag
qaz11 發表於 2014-3-5 21:48


我覺得唔好用三叔個介面~應該爽好多...
不過咁又點解要佢啵~
MON真係好靘~而家買好似未有COVER跟貨買住...等下先

TOP

我覺得唔好用三叔個介面~應該爽好多...
不過咁又點解要佢啵~
MON真係好靘~而家買好似未有COVER跟貨買 ...
andyming 發表於 2014-3-5 22:13


希望快D出玻璃貼,一次過買機跟手買貼

TOP