erickleung 當前離線
進階會員
TOP
imax 當前離線
tiznow 當前離線
中級會員
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員
nforce2 當前離線
拎上手試下開網頁 感覺到係比ipad mini lag tiznow 發表於 2014-3-5 20:50
kaho0808 當前離線
Delay no more!!!
Banned
qaz11 當前離線
wy7008 當前離線
今日試過真機,開網頁比mini1仲要lag! 但個mon有水準 nforce2 發表於 2014-3-5 21:14
andyming 當前離線
瀚宇博德
今日去samsung玩過, 熄晒所有app都仲有啲lag qaz11 發表於 2014-3-5 21:48
恐怖份子 當前離線
我覺得唔好用三叔個介面~應該爽好多... 不過咁又點解要佢啵~ MON真係好靘~而家買好似未有COVER跟貨買 ... andyming 發表於 2014-3-5 22:13