BccW 當前離線
中級會員
TOP
穎希 當前離線
初級會員
samlcy1997 當前離線
特級會員
我問有冇人超頻... BccW 發表於 2011-12-11 20:58
想問呢,我dl左個app安裝,安安下佢話不成功,話咩套件損毀可以點解決?=3= 穎希 發表於 2011-12-11 21:02
king3496 當前離線
超得多唔得,超少無分別... samlcy1997 發表於 2011-12-11 21:19
部機原生底頻好低...我幫佢上到四百機.. 但係唔個主頻超唔超好 BccW 發表於 2011-12-11 21:24
揾過第二個apk試下得唔得 BccW 發表於 2011-12-11 21:20
dickdickhk 當前離線