我問有冇人超頻...

TOP

想問呢,我dl左個app安裝,安安下佢話不成功,話咩套件損毀可以點解決?=3=

TOP

我問有冇人超頻...
BccW 發表於 2011-12-11 20:58


超得多唔得,超少無分別...

TOP

本帖最後由 BccW 於 2011-12-11 21:24 編輯
想問呢,我dl左個app安裝,安安下佢話不成功,話咩套件損毀可以點解決?=3=
穎希 發表於 2011-12-11 21:02



    揾過第二個apk試下得唔得

TOP

刷唔到機==點更新架><

TOP

超得多唔得,超少無分別...
samlcy1997 發表於 2011-12-11 21:19



    部機原生底頻好低...我幫佢上到四百機..
但係唔個主頻超唔超好

TOP

部機原生底頻好低...我幫佢上到四百機..
但係唔個主頻超唔超好
BccW 發表於 2011-12-11 21:24



    最高頻我試過...1.1都仲叫做穩定到,再上就唔得
最低頻我SET 384,SO FAR SO GOOD!!

TOP

揾過第二個apk試下得唔得
BccW 發表於 2011-12-11 21:20


試過隻和風物語用唔同市場DL都係出同一句野-3-

TOP

回復 996# BccW

最低384
最高1152

不過我都係用翻最高1008算

TOP

回復 990# 普羅

呢個真,同埋原生有取消振動功能。

TOP