CSL 8百幾, 可惜賣晒

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2024-10-26 05:06 編輯

Spilt screen 玩鐵拳同睇 YouTube 都得
大聲又唔會拆


1000001039.jpg

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2024-10-26 03:03 編輯
BTW 如果用硬件來衡量,買iPad啦~仲諗
又如果我拿返我部iPad 6代做比較,都仲吊打上面幾部
但唔同 ...
淼林焱 發表於 2024-10-25 06:58



    iPad 嘅壞處係無 SD Card 無雙實體sim 卡,最衰就係無 WhatsApp app 只可以用Web 版 即係無 notification 。遊戲方面沒問題,但通訊方面就差。

TOP

iplay 好多古靈精怪問題,買之前最好有心理準備。
ew3t 發表於 2024-10-25 08:20



    係呀iPlay 好似有的觸屏質量問題,所以唔好買水貨,沒保養。

TOP

本帖最後由 淼林焱 於 2024-10-26 17:28 編輯
回覆  淼林焱

你都識講唔同層面又唔同時期啦
拎1年前出嘅同價機 SPEC吊打紅米8.7 咁比較公平咩? 明明就有 ...
Sinair 發表於 2024-10-26 08:14


iPlay 60 mini今年先出喎,你個鐘行得咁快既 (搞下笑者唔好見怪)
同你一樣真三咭同導航係米真係咁重要?(最少我唔需要)
所以我都費事覆某位內部員工

利申:真正近期買家,原本係諗紅米!但得知香港得4GB,就選擇左iPlay 60 mini pro

TOP

回覆  ew3t

2代掌玩唔多覺有人講遇到1代果D問題 可能改善左
Sinair 發表於 2024-10-26 08:15


X2
touch wood 我部iPlay 60 mini 未有發現咩大問題

TOP

Honor pad x8a LTE
貴少少, 都可以諗下

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2024-10-30 10:38 編輯

再貴少少玩game 嘅話,我買咗 y700 WiFi 啦 ¥17xx
8gen1 玩原神有60fps, 144hz 啦。睇戲有HDR。
個 USBC 仲可以出 DP/HDMI 4K

TOP

8gen1 火龍不了

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2024-11-17 07:29 編輯

剛搵到 PCSX2 cheat codes 分享,可用於 AetherSX2 Android 模擬器金手指內
https://github.com/xs1l3n7x/pcsx2_cheats_collection/tree/main

TOP