放 sim 卡時無對得好整,推入去時鏟到下面D針
nadnad 發表於 2014-5-11 18:19


明白

TOP

想問下用緊的師兄,4G已知多數台可用,但4G機的3G是否也一樣?及在香港那間買信得過及抵玩!謝謝!

TOP

4G版已知唔係3G4G雙待,上網電話之間要D時間互跳,亦係我簡番3G版既原因!

TOP

如果見到兩個天線標誌係咪個待呢?
我前幾日都入左

TOP

如果見到兩個天線標誌係咪個待呢?
我前幾日都入左
poorguy1234 發表於 2014-5-12 13:54



    x1 無雙待喎

TOP

回覆  kellykk

玻璃貼我見d評語都係話角位貼唔實 如果師兄貼左
    可唔可以分享下 ...
lmfung 發表於 2014-5-7 17:23

要揀弧边先好買!

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

要揀弧边先好買!

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
dom2007 發表於 2014-5-12 14:56



    已經係弧邊,因為display 本身角位唔平,所以會咁,
我好彩得一隻角唔貼,我見其他taobao鋪個d 人講4隻都有

TOP

x1 無雙待喎
kellykk 發表於 2014-5-12 13:55



    想問聲, 係咪 3G 4G 都冇雙待呀 ?

TOP

想問聲, 係咪 3G 4G 都冇雙待呀 ?
boheh 發表於 2014-5-12 19:59

係,得一個sim slot

TOP

4G機能set死3G用嗎?thanks!

TOP