kellykk 當前離線
進階會員
放 sim 卡時無對得好整,推入去時鏟到下面D針 nadnad 發表於 2014-5-11 18:19
TOP
roychow1420 當前離線
cyleung19 當前離線
中級會員
poorguy1234 當前離線
如果見到兩個天線標誌係咪個待呢? 我前幾日都入左 poorguy1234 發表於 2014-5-12 13:54
dom2007 當前離線
回覆 kellykk 玻璃貼我見d評語都係話角位貼唔實 如果師兄貼左 可唔可以分享下 ... lmfung 發表於 2014-5-7 17:23
要揀弧边先好買! (由 HKEPC Android 手機版 發出) dom2007 發表於 2014-5-12 14:56
boheh 當前離線
x1 無雙待喎 kellykk 發表於 2014-5-12 13:55
想問聲, 係咪 3G 4G 都冇雙待呀 ? boheh 發表於 2014-5-12 19:59