上次cm310開幾個細洞,今次開左個終極大洞

不過好似熱左1,2度,不過唔緊要..熱1,2度都唔算熱,室溫26.1 , cpu29
但係部電腦就靚仔左好多
我之前出面睇ed機相350蚊
我宜家DIY$210+35
都係245
不過自己整左好耐,人工都係果條數
點都好啦,整完好有成功感~!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

好食塵咁啊

TOP

原帖由 wing1234 於 2009-11-11 20:20 發表
好食塵咁啊


我上面整左塊膠板嫁
宜家部機超靜

TOP

原帖由 richard0044 於 2009-11-11 20:49 發表


我上面整左塊膠板嫁
宜家部機超靜


勁, 整左幾耐呀???

TOP

會唔會開得太大??
塊膠用咩上實的??

TOP

原帖由 richard0044 於 2009-11-11 20:14 發表
不過好似熱左1,2度,不過唔緊要..熱1,2度都唔算熱,室溫26.1 , cpu29
但係部電腦就靚仔左好多
我之前出面睇ed機相350蚊
我宜家DIY$210+35
都係245
不過自己整左好耐,人工都係果條數
點都好啦,整完好有成功感~!


Hi, richard0044

哇~ 個機箱變佐"透視裝"。richard0044兄 DIY上癮了... 咁齊口,用咩工具界o架?

$210係本身個Case錢?$35係塊亞加力膠片?

如果原裝側板本身無風扇位,整個透明膠面溫度應該無乜分別的。可能係無開冷氣室溫高佐o者。  

TOP

請問你塊亞加力板用幾厚??

我都開到見到case 尾把12cm...
而家唔知用幾厚膠板好.."

TOP

回覆 全世界的帖子

我老豆話整左5min,+埋我整塊膠上去共10min
有'家撐'係唔同d
之前我冇果時,,開幾倨洞,搞左我幾個'中'
我老豆幫我用唔知咩'家撐'整
我用黃色膠水上實的(唔知膠水叫咩名,人地係咁叫)
原裝側板本身有風扇位嫁12cm
我塊亞加力板用1分厚

TOP

入面唔係黑色,好似爭咁d.....
樓主不如一不做,二不休,將內籠噴啞黑,換哂LED fan,一定型好多。

TOP

原帖由 FrankChan 於 2009-11-11 22:10 發表


Hi, richard0044

哇~ 個機箱變佐"透視裝"。richard0044兄 DIY上癮了... 咁齊口,用咩工具界o架?

$210係本身個Case錢?$35係塊亞加力膠片?

如果原裝側板本身無風扇位,整個透明膠面溫度應該無乜分別的。可能係無開冷氣室溫高佐o者。  

想開側板可用方角剪

TOP