Brother 都可以
亞基拉 發表於 2023-12-20 14:10


Epson 電腦app 可以用 Excel 形式,叫佢印一堆 label
Brother 的 P-Touch 好似無此功能。(如有請指教一下。或有無第三方 App 好用?)

TOP

本帖最後由 happychanbb 於 2023-12-21 00:04 編輯
回覆  idolclub
見佢新出隻解析度360dpi 的跟brother ptp710 180dpi 對打 ,換電池容易過換鋰電 ...
lyjhf2006 發表於 2023-12-20 09:33


PT710BT 粒電未爆開  應該都係易換野黎

Epson 電腦app 可以用 Excel 形式,叫佢印一堆 label
Brother 的 P-Touch 好似無此功能。(如有請指教一 ...
Ian_Seabourne 發表於 2023-12-20 23:45


爬文 #25
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Epson 電腦app 可以用 Excel 形式,叫佢印一堆 label
Brother 的 P-Touch 好似無此功能。(如有請指教一 ...
Ian_Seabourne 發表於 2023-12-20 23:45



   原來係epson fans/sales,仲有冇咩功能brother係冇架。我只係話熱縮通brother都做到嗻

TOP

本帖最後由 Ian_Seabourne 於 2023-12-21 11:28 編輯
原來係epson fans/sales,仲有冇咩功能brother係冇架。我只係話熱縮通brother都做到嗻 ...
亞基拉 發表於 2023-12-21 01:10


扒文 #28,有部 PTD-600HK,都有 Epson.

唔知 Brother 印到熱縮通,才買多部 Epson.

TOP

Pt710bt 日馬又做低過10k yen
減稅連香港直運約$650hkd
有興趣師兄可留意吓



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Pt710bt 日馬又做低過10k yen
減稅連香港直運約$650hkd
有興趣師兄可留意吓



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS( ...
resistanceohm 發表於 2024-1-1 13:46


直運定轉運平 d?

TOP

本帖最後由 kaxman 於 2024-1-1 16:55 編輯
直運定轉運平 d?
Kin_2012 發表於 1-1-2024 14:08


以前試過 , 日馬直運 hk 同轉去日本轉運倉 , 都係要比同一運費
而家有冇只係去日本轉運倉就平D就唔知了
如果一樣梗係直運

TOP

回覆 86# Kin_2012

直運貴少少,但sold by Amazon 直運較有保障
同埋直運有得退稅
睇bns 應該3.7lb,轉運定直運自己決擇

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  Kin_2012

直運貴少少,但sold by Amazon 直運較有保障
同埋直運有得退稅
睇bns 應該3.7lb,轉運定 ...
resistanceohm 發表於 2024-1-1 18:32


間間日本集運計費好多古惑野
直運有得扣10%稅  , 起碼仲要送上門,快幾日收到貨

TOP

回覆 89# yesau

所以我直運唔洗煩,有事直接搵Amazon cs

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP