mdws2002 當前離線
Moderator
我都唔貪平,因為平會用到一肚氣 就好似我買淘寶砌既飛機同DJI P4咁, 3k 同 11k ,3k冇一個月壞左,又唔好用 ... carlkyo 發表於 2019-6-17 13:27
TOP
Offer 當前離線
續航冇得咁樣計.. 如果你真係好大扭力.用電亦都多左 只能夠講呢D 平電鑽 電池用既CELL 亦都好平 ... 剋星 發表於 2019-6-20 08:15
tkt1307 當前離線
小學雞
進階會員
今次618又入左D工具,遲D也會一一开箱分享 Offer 發表於 19/6/2019 20:52
jasonchansouth 當前離線
中級會員
呢啲批,用嚟收下螺絲好啦。 mdws2002 發表於 2019-6-20 08:52
DGCNYO 當前離線
Banned
Thanks... 但我見評價入面, D人都用黎鑽牆同石, 以為得得地tim... jasonchansouth 發表於 2019-6-20 11:53
nameless.ken 當前離線
nelsons 當前離線
回覆 nameless.ken 12v 油壓鑽就無問題,eg, 米樂其,或大有都有出,仲幾好力,6mm, 8mm 都無問題 ... nelsons 發表於 2019-6-20 19:15