本帖最後由 mdws2002 於 2019-6-20 09:00 編輯
我都唔貪平,因為平會用到一肚氣
就好似我買淘寶砌既飛機同DJI P4咁,
3k 同 11k ,3k冇一個月壞左,又唔好用 ...
carlkyo 發表於 2019-6-17 13:27


都唔係嘅。
一般家庭唔怕佢阻掟,擺定係度間唔中用嚟扭下螺絲,都OK㗎。

我第一支呢啲cheap cheap電批(當然嗰陣無依家咁平,但我相信結構應該都係一樣。)
都由2015年10月,用到依家啦。

補返張圖先。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

續航冇得咁樣計..  
如果你真係好大扭力.用電亦都多左
只能夠講呢D 平電鑽  電池用既CELL 亦都好平 ...
剋星 發表於 2019-6-20 08:15


粒电售28人仔

TOP

今次618又入左D工具,遲D也會一一开箱分享
Offer 發表於 19/6/2019 20:52



    好心急想睇你買咗乜嘢新玩具

TOP

呢啲批,用嚟收下螺絲好啦。
mdws2002 發表於 2019-6-20 08:52



    Thanks... 但我見評價入面, D人都用黎鑽牆同石, 以為得得地tim...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Thanks... 但我見評價入面, D人都用黎鑽牆同石, 以為得得地tim...
jasonchansouth 發表於 2019-6-20 11:53


呢啲我就唔清楚啦。
我只知我手上啲cheap嘢,有陣時粒螺絲緊啲,個批咀都會自己鬆開甩咗出嚟。(三爪頭抓唔實支批咀。)

TOP

12v電 點可能鑽到石屎
鑽鐵我都抱懷疑態度

個鑽咀都未必頂到  
鑽木鑽膠收螺絲就應該冇問題


via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

明白,唔該晒.
仲諗住周街鑽tim

TOP

回覆 87# nameless.ken

12v 油壓鑽就無問題,eg,  米樂其,或大有都有出,仲幾好力,6mm, 8mm 都無問題

TOP

回覆  nameless.ken

12v 油壓鑽就無問題,eg,  米樂其,或大有都有出,仲幾好力,6mm, 8mm 都無問題 ...
nelsons 發表於 2019-6-20 19:15


一般家用6mm-8mm足夠了,做工程先會鑽到20或25mm孔

TOP