冷暖好似通常分三部
低階中階高階
如果你有錢買最高階果部咪去買
我買淨冷就 OK ...
doggiestyle 發表於 2025-6-23 01:21


完全同意 !  X1  
我都只會買淨冷

我卅年前買第一部分體機係 海爾牌 1匹 $999,DIY 安裝
用左右15年,期間換過起動電容,加過幾次雪種

TOP

完全同意 !  X1  
我都只會買淨冷

我卅年前買第一部分體機係 海爾牌 1匹 $999,DIY 安裝
用左右1 ...
btchanchan 發表於 2025-6-23 01:30


如果冬天會開暖爐,冷暖機係回到本
因為效率高三倍

TOP

完全同意 !  X1  
我都只會買淨冷

我卅年前買第一部分體機係 海爾牌 1匹 $999,DIY 安裝
用左右1 ...
btchanchan 發表於 2025-6-23 01:30



部窗口機己經用左 14年
想試下轉分體機
因為窗口機同分體機機價差唔多
另一個選擇係裝返 3/4 定頻機 ,再用多 14年

TOP

如果冬天會開暖爐,冷暖機係回到本
因為效率高三倍
madebyp90 發表於 2025-6-23 05:23


我唔怕凍
就算冬天開暖氣,我只會買多部暖爐,唔會開部冷暖機,希望佢可以用耐D
鄰居室外機要換電子板,吊船 + 高空工作保險 + 人工 + 零件 共 $10000
不過師傅話部機已經用左 8 年,建議換晒整部室外機,另加 $10000

TOP

部窗口機己經用左 14年
想試下轉分體機
因為窗口機同分體機機價差唔多
另一個選擇係裝返 3/4 定 ...
doggiestyle 發表於 2025-6-23 08:42


當年只有定頻機
1匹海爾分體機仲平過日立3/4窗口機
室外機只係高420,可以DIY裝係窗台

而家D機又變頻,冷暖,仲有溫濕雙控
多隻香爐多隻鬼,肯定用唔到 14年

TOP

本帖最後由 aib 於 2025-6-23 12:35 編輯

回復 74 #btchanchan

住新既私樓皮費真係重...管理費近來聽聞升到六蚊呎咁制.

落地玻璃😆呢種開陽設計
景觀係唔錯陽光灑落來唔出街
日日係屋企日光浴
唔怕熱既人就最岩

via HKEPC

TOP

當年只有定頻機
1匹海爾分體機仲平過日立3/4窗口機
室外機只係高420,可以DIY裝係窗台

而家D機又變頻, ...
btchanchan 發表於 2025-6-23 12:30



我估定頻機用到 20年 因為冇野可以壞

TOP

變頻機最易壞都係塊主板. 太多功能集一身.又多感應器.其中一d 感應器有問題.立即行唔到落去.  不過呢家電費咁貴, 正常來講,省返d 電費夠換新機有特

TOP

變頻冷氣應該 20年前就有
不過可能當年冇咁多功能 ,就冇咁多人用/提起
而且當年 high end 果堆仲係日製

TOP

變頻冷氣應該 20年前就有
不過可能當年冇咁多功能 ,就冇咁多人用/提起
而且當年 high end 果堆仲係 ...
doggiestyle 發表於 2025-6-23 12:48



    變頻冷氣都出咗四十幾年囉

https://www.designwant.com/article/8345

"日本東芝TOSHIBA於1980年首創世界第一台商用變頻空調,隨後1981年再推出世界第一台家用變頻空調"

TOP