btchanchan 當前離線
中級會員
冷暖好似通常分三部 低階中階高階 如果你有錢買最高階果部咪去買 我買淨冷就 OK ... doggiestyle 發表於 2025-6-23 01:21
TOP
madebyp90 當前離線
進階會員
完全同意 ! X1 我都只會買淨冷 我卅年前買第一部分體機係 海爾牌 1匹 $999,DIY 安裝 用左右1 ... btchanchan 發表於 2025-6-23 01:30
doggiestyle 當前在線
如果冬天會開暖爐,冷暖機係回到本 因為效率高三倍 madebyp90 發表於 2025-6-23 05:23
部窗口機己經用左 14年 想試下轉分體機 因為窗口機同分體機機價差唔多 另一個選擇係裝返 3/4 定 ... doggiestyle 發表於 2025-6-23 08:42
aib 當前離線
當年只有定頻機 1匹海爾分體機仲平過日立3/4窗口機 室外機只係高420,可以DIY裝係窗台 而家D機又變頻, ... btchanchan 發表於 2025-6-23 12:30
qkuser 當前在線
wyhui5124 當前離線
變頻冷氣應該 20年前就有 不過可能當年冇咁多功能 ,就冇咁多人用/提起 而且當年 high end 果堆仲係 ... doggiestyle 發表於 2025-6-23 12:48