留返比樓主師兄自己逐個表拎吧........我無甘嘅膽色....
seven3137 發表於 2013-5-2 23:01


師兄的頭腦真係清晰, 咁都誤導唔到你添
我仲以為隨便拎下佢, 就可以FIXED.

TOP

用WHOIS 找ADMIN通訊地址你唔覺無聊咩?
kamcm 發表於 2013-5-2 23:38



    小心D提下姐 E到[ ]已經[     ]好多火 加密都係$5 /年姐
    有時聽多D人地講既意見唔會死既

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-2 23:51 編輯
小心D提下姐 E到[ ]已經[     ]好多火 加密都係$5 /年姐
    有時聽多D人地講既意見唔會死既 ...
lai113ct 發表於 2013-5-2 23:45


你也忘了加密喔..住  Kowloon Bay 的 朋友,
你有時間我建議你不如花係搞好 你果果BUYERISYOU
加密的確係幾元USD一年... 不過如果你有幾千個Domain而唔係一個, 你會唔會去加密呢?

TOP

HIOKI d錶有冇人用過?

TOP

回復 67# kentnklee


咁我會提議簡單d,由長度,重量開始去求啦,點都起碼有舊實物比佢睇到先


btw,如果佢真係睇到的話,麻煩影多幾張相,小弟真係咁大個仔都未見識過真正既1cm 係幾長,1kg 係幾重

TOP

off topic,
搭單一問.
知道樓主有用multi-wan.
唔知樓主有冇玩Router OS,
我用咗成半年, 仲未set 好mult-wan,
有冇教學?

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-3 00:39 編輯
off topic,
搭單一問.
知道樓主有用multi-wan.
唔知樓主有冇玩Router OS,
我用咗成半年, 仲未set 好mult-w ...
kentnklee 發表於 2013-5-3 00:23


我用緊CLEAROS...RouterOS 我當年試左2日覺得麻麻就沒再玩......

FYI:http://www.clearfoundation.com/

Multi-WAN 最好的用法係先固定唔同電腦用唔同IP, 之後也可以SET唔同網址用唔同IP...
個人唔建議咩都唔SET 去玩AUTO BALANCE...除非你好得閒次次見到有網站要求固定IP, 就走去加多條RULES..
因為當你遇到一D 每次發HTTPS REQUEST都要再認証你IP 的網站時... DETECT到你的IP 一改動就會自動LOGOUT..
例如銀行網, 某些購物網站都有同樣情況...

TOP

off topic,
問下ONLY, 真心問
你有咁多Domain  拿黎搵錢? OR 為興趣
租比人 OR 賣比人 多

TOP

off topic,
問下ONLY, 真心問
你有咁多Domain  拿黎搵錢? OR 為興趣
租比人 OR 賣比人 多 ...
lai113ct 發表於 2013-5-3 00:38


賣人的...
間唔中有D 都賣到幾萬USD...

TOP

首先試一個野準唔準, 簡單既會用IC, 但唔會用淘返黎既,
用19V既電源去試就更加唔會,
係唔知呢19V係唔係19.000000V就話隻錶有問題, 別開玩笑吧
好啦, 我當你果19V真係19.000000V啦,
你話Reading係18.89 ~ 18.90,
我好肯定話你知隻錶出到呢個數都係冇問題,
Accuracy : 0.5% + 2digit
Error = +- (19 * 0.005 + 0.01) = +-0.115V
19 - 0.115 = 18.885V
四捨五入都有18.89V
請問...隻錶仲準唔準呢??

ps. 我建議樓主都係去IVE讀返個Part-time電機HD先,
實用日期:
5月11日 : 黃克競IVE課程資訊日
5月14日 : 青衣IVE課程資訊日

TOP