回覆 58# Miipp

TOP

X1   

師兄解釋很詳細

只不過好多人唔識用冷氣機  

甚至有人話抽濕模式會慳電 ...
btchanchan 發表於 16-6-2025 14:53

抽濕模式基本上就係用細風既制冷,用電多左係必然

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2025-6-21 19:10 編輯
回覆  nicksir

變頻冷氣教人買細半匹, 都唔知係未玩人
部機要長期Full Load , 電又用得多, 連變頻冷氣既 ...
Baggio3go 發表於 17-6-2025 01:37


冇錯,教人變頻買細完全係亂UP
定頻買細,變頻買大先合理,定頻機買細壓縮機唔駛經常又開又停,耗電低左又唔會一時熱一時凍,變頻機買大,壓縮機會自動行慢耗電低同時又會靜左。
想抽濕好啲咪行細風,一般正常冷氣溫度下要壓40-60%冇乜問題,除非太極端要抽到去30%就冇野好講

TOP

我唔知大家個窗台係咪好大好靈活,正常房唔係用3/4就係1匹,廳就1.5-2匹,基本上個窗台預窗口機就係放差唔多size,都好難話買細定買大。

同埋好似我而家格力部變頻3/4匹,其實低過300W都冇得再落,再落都係要停壓縮機,夜晚較25度都係要開下停下,咁如果我當初買大啲1匹機咪停壓縮機停得仲耐?所謂買大啲係咪真係合理?我唔知道其他變頻機係咪都係咁。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2025-6-22 14:40 編輯
我唔知大家個窗台係咪好大好靈活,正常房唔係用3/4就係1匹,廳就1.5-2匹,基本上個窗台預窗口機就係放差唔 ...
penthlon 發表於 21-6-2025 20:39


中電智能錶,晚上通常開3部變頻機一級,兩部1匹都係格力來一部3/4匹美的,唔計起動果2個鐘。零晨到早上睇平均每個鐘都係0.7到0.8電,扣除平時24小時都食緊電既雪櫃,光纖modem,3隻ROUTER 5隻SWITCH ,UPS 、AP ,乜盒乜盒、電視、喇叭、MAC機待機,幾隻PD火牛等,7X24加起來平均每個鐘食0.2-0.3左右度電,即係除開冷氣都係150到200W到一部機。

300W R32定頻3/4都做到

TOP

我唔知大家個窗台係咪好大好靈活,正常房唔係用3/4就係1匹,廳就1.5-2匹,基本上個窗台預窗口機就係放差唔 ...
penthlon 發表於 2025-6-21 20:39



    人哋要冷氣+抽濕機一齊用,更加食電
都唔願意接受,控制濕度更加重要
(要質疑嘅直接google體感溫度,或者睇大金而家最新嘅廣告點樣控制濕度)

不過格力平嘢好孤寒
段數可能冇咁多

TOP

本帖最後由 btchanchan 於 2025-6-23 01:05 編輯
人哋要冷氣+抽濕機一齊用,更加食電
都唔願意接受,控制濕度更加重要
(要質疑嘅直接google體感溫度 ...
madebyp90 發表於 2025-6-23 00:18


大金 3/4匹 變頻 冷暖 溫濕雙控 分體冷氣機只賣 $8546 又唔算貴
不過為求達到同一目的,冷氣機+抽濕機一齊用又真係平好多

百貨應百客
各有各不同選擇,沒有對錯  

其實冷氣機都已經會抽濕
我間房好細,開冷氣之後,濕度只有 38%
我想有部放濕機
唔知 大金 變頻 冷暖 溫濕雙控 可唔可以放濕 ?  

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

唔記安裝費都唔係差好遠

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 btchanchan 於 2025-6-23 01:19 編輯
唔記安裝費都唔係差好遠
doggiestyle 發表於 2025-6-23 01:06


師兄,你 3 部都係淨冷喎
大金1.5匹變頻冷暖溫濕雙控 $11569 合理價  
不過可能超級慳電  

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

師兄,你 3 部都係淨冷喎
大金1.5匹變頻冷暖溫濕雙控 $11569 合理價   
不過可能超級慳電  :hit ...
btchanchan 發表於 2025-6-23 01:18



冷暖好似通常分三部
低階中階高階
如果你有錢買最高階果部咪去買
我買淨冷就 OK

TOP