本帖最後由 kenken33 於 2025-6-21 19:10 編輯
回覆 nicksir
變頻冷氣教人買細半匹, 都唔知係未玩人
部機要長期Full Load , 電又用得多, 連變頻冷氣既 ...
Baggio3go 發表於 17-6-2025 01:37 
冇錯,教人變頻買細完全係亂UP
定頻買細,變頻買大先合理,定頻機買細壓縮機唔駛經常又開又停,耗電低左又唔會一時熱一時凍,變頻機買大,壓縮機會自動行慢耗電低同時又會靜左。
想抽濕好啲咪行細風,一般正常冷氣溫度下要壓40-60%冇乜問題,除非太極端要抽到去30%就冇野好講 |