liyee 當前在線
進階會員
TOP
Kin_2012 當前離線
而家搵隻手指行啊。 香港, 新界 liyee 發表於 2022-5-15 21:08
封左路 ? Kin_2012 發表於 2022-5-15 21:14
aazz 當前離線
樓主真係杞人憂天。 我神台擺兩個花樽 白切雞,乳豬 銅制嘅香爐一套。 都係用三分夾板,彎都冇彎啊。 ... liyee 發表於 2022-5-15 17:20
谷歌導航入唔到。 人行可以。 liyee 發表於 2022-5-15 21:21
人兄無見過; 用土造的 香爐; 同 土造的 幾塊地磚厚的; 香爐墊; 地磚一樣咁大塊; 你話幾重; 重過一包 8KG ... aazz 發表於 2022-5-15 21:30
我見有報道年頭先重修完, 應該去到。。。可能私家路之類 Kin_2012 發表於 2022-5-15 21:34
就呢個位知嘛。 大覽一步咪到囉。 車輛唔好入喇,驚破壞地面。 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android( ... liyee 發表於 2022-5-15 21:41
果類好少家用, 香爐大細要配番神像同對象, 以樓主的櫃, 唔可能用咁大. 另外就算 10kg , 對一個櫃黎講 ... Kin_2012 發表於 2022-5-15 21:35