回覆 50# 3K
多謝師兄的專業意見🙏🏻,我誤會咗M8/M10,應該係8號或者10號不鏽鋼鋼牙螺絲配綠色膠塞!因為亦有師兄較早前回覆,以前上手師傅裝機嘅時候都係用一寸二分加綠色膠塞都捱咗咁多年冇事😅!咁如果現況我仍然希望用返掛牆方式安裝,用較長的(吋半或兩吋)8號或者10號螺絲,會否較好?而不適合在抽油煙機前端再加兩口過山螺絲,這樣會有反效果,幫倒忙?
小弟以前舊居曾經搵人安裝同類型抽油煙機,當時佢都係用四口過山螺絲安上櫥櫃,但係當時嗰個櫥櫃應該係一塊過嘅木材!現在小弟用咗20幾年嘅組合櫥櫃啱啱嗰塊底板不是一件過,係組裝的,所以擔心已經年事已高承受能力不足,所以擔心!

TOP

睇下舊機說明書
牆身個舊窿是不是同新窿一樣闊
唔係你拆落先知,就晒功夫

TOP

本帖最後由 3K 於 2024-3-11 00:00 編輯
回覆  3K
多謝師兄的專業意見🙏🏻,我誤會咗M8/M10,應該係8號或者10號不鏽鋼鋼牙螺絲配綠色膠塞!因為亦 ...
hevenktc 發表於 2024-3-10 07:38


安全系數 標準個個都唔同 ! 同人生安全有關嘅嘢我都唔會用綠膠塞 . 我最基本都用Fischer .

如果堅持膠塞, 吊2粒真係無壞, 唔好太緊集重量, 輕輕磅住.



.

TOP

個廚櫃重>20KG一樣係用膠塞上牆,樓主睡得好嗎?

TOP

其實台式抽油煙機唔係好重, 上櫃底加埋後面角碼應該都夠力, 我舊機上手業主都係咁裝, 都冇過山

for your reference, 我同你差唔多3邊都有野頂住, 前排我自己DIY換斜吸式, 上牆掛架左右兩粒拉爆,
因為要掛上去, 所以同櫃底有少少間距

BTW, 換斜吸式幾好用, 油煙唔洗經過人頭

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 happychanbb 於 2024-3-11 11:52 編輯
其實台式抽油煙機唔係好重, 上櫃底加埋後面角碼應該都夠力, 我舊機上手業主都係咁裝, 都冇過山

for your r ...
enabler 發表於 2024-3-11 10:50


斜吸式係好好多,  吸力又勁
距離短比起頂吸吸走更多油煙

TO樓主:
利申 用緊 藍色膠塞+ 10號/12號螺絲
如果可以就最好買 法蘭十字螺絲 自攻
因為可以用六角套筒

TOP

睇下舊機說明書
牆身個舊窿是不是同新窿一樣闊
唔係你拆落先知,就晒功夫 ...
powershing 發表於 2024-3-10 09:04

因為本人想簡單一點點,所以揀新的機款時,已與舊的尺寸濶度一致!

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2024-3-11 19:28 編輯
安全系數 標準個個都唔同 ! 同人生安全有關嘅嘢我都唔會用綠膠塞 . 我最基本都用Fischer .

如果堅持膠塞 ...
3K 發表於 2024-3-10 23:23


明白,麻煩晒🙏🏻🙏🏻,我原意都係想輕輕傍著作為保險,假如掛牆螺絲出現問題,起碼都仲有兩粒過山螺絲頂住,不會即時跌下!
本人不想堅持用膠塞,但奈何環境所限😞
什麼是Fischer呀🧐

TOP

個廚櫃重>20KG一樣係用膠塞上牆,樓主睡得好嗎?
teddybearhk 發表於 2024-3-11 10:30

當年入伙時附送的,托福安然渡過😂

TOP

明白,麻煩晒🙏🏻🙏🏻,我原意都係想輕輕傍著作為保險,假如掛牆螺絲出現問題,起碼都仲有兩粒過山螺絲頂 ...
hevenktc 發表於 2024-3-11 19:21


全場吹奏緊的Fischer膠塞都唔識

TOP