機貴

代用帶搜"锦宫 打印机色带" 吧:
hon829 發表於 2023-11-29 22:01

因為 Epson 標籤機基本上就係搵錦宮代工,兩個牌子有 d 款式甚至係一模一樣。

TOP

呢只點睇? 有代用的嗎? 看上去比兄弟内置鋰電池好
lyjhf2006 發表於 2023-11-29 21:39

首要考慮應該係揀機功能定係揀帶質素?

若係以標籤機功能優先,咁同功能肯定係 Brother 機比較貴。

若係以標籤帶既質素及耐用度優先,咁 Brother 標籤帶一定比 Epson 帶耐用。

尤其係 Brother 個層保護膠,肯定無得輸。

TOP

回覆 52# idolclub

brother 帶電池就5係几好,所以先問espon ,espon 標簽有毛芯片? 最怕有芯片姐

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hon829 於 2023-11-30 10:22 編輯
回覆  idolclub

brother 帶電池就5係几好,所以先問espon ,espon 標簽有毛芯片? 最怕有芯片姐 ...
lyjhf2006 發表於 2023-11-29 23:45



Epson 帶沒芯片的

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 idolclub

什麼型號打印機有防偽芯片? 千祈唔好買  

原來是 E115, E115B才可以代用帶

via HKEPC  ...
fred2088 發表於 2023-11-27 18:41


E115 好似唔可以用代用, 要有芯片.

TOP

回覆 18# idolclub

这个锂电池是可拆式吗?

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-11-30 10:24 編輯
首要考慮應該係揀機功能定係揀帶質素?

若係以標籤機功能優先,咁同功能肯定係 Brother 機比較貴。

若係 ...
idolclub 發表於 2023-11-29 23:29


+1  Brother帶冇得輸
雖然佢電腦APPS 寫到好似屎一樣
建議都係買有藍牙WI-FI 連到IPAD 手機的版本

我都係買返佢,買左3部~2部單色1部彩色都好洗好用

TOP

都係騙多多底玩
Q-Q 發表於 2023-11-30 09:34


貴,次前有師兄講日本 BLACK FRIDAY 直運都6XX 唔世700

TOP

E115 好似唔可以用代用, 要有芯片.
jerrychan0610 發表於 2023-11-30 10:16


買E115 冇特別需要不如買D200 好過,香港版先 28X,起碼繁體有倉頡速成

TOP