ems 係咪即係through "HK POST OFFICE" 派件?

TOP

ems 係咪即係through "HK POST OFFICE" 派件?
lam3010 發表於 2012-12-24 14:04


印象中見過 TB 啲集運店講過好似仲有另外一個香港 agent,都係 check 真啲好。

TOP

用開一間乜仔集運,
上星期如常淘寶寄到乜仔集運,
但原來佢因為要清倉,
12月8 日後就唔再收貨,
但我仍有兩 ...
kentnklee 發表於 2012-12-14 17:07


乜仔集運?

TOP

印象中見過 TB 啲集運店講過好似仲有另外一個香港 agent,都係 check 真啲好。 ...
logoff 發表於 2012-12-24 16:09


我經驗係,EMS 運單EE字頭 郵差送,CE 頭黎到香港會搵另一間送

唔保証,EMS 今年收左約40件貨既經驗

TOP

我經驗係,EMS 運單EE字頭 郵差送,CE 頭黎到香港會搵另一間送

唔保証,EMS 今年收左約40件貨既經驗 ...
faat 發表於 2012-12-25 02:28


多謝分享經驗...........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係用呢一間,這間唔錯幾好用。
我平均一個月用一次,每次大約係15-20 張單,平均重量係約20K
用左五 ...
jerman 發表於 22/12/2012 12:35



    大戶黎喎,淘啲咩貨多?

TOP

我自己用神州集運,13.5+4/kg

TOP

回復 57# ken_nx

主要都係 D 親朋戚友先攪到咁大單野啫~~~

TOP

自家集運

TOP