lam3010 當前離線
進階會員
TOP
logoff 當前離線
第二類 diyer
特級會員
ems 係咪即係through "HK POST OFFICE" 派件? lam3010 發表於 2012-12-24 14:04
icoicqico 當前離線
瞎了眼,才看清人間黑白,就如同 ...
用開一間乜仔集運, 上星期如常淘寶寄到乜仔集運, 但原來佢因為要清倉, 12月8 日後就唔再收貨, 但我仍有兩 ... kentnklee 發表於 2012-12-14 17:07
faat 當前離線
印象中見過 TB 啲集運店講過好似仲有另外一個香港 agent,都係 check 真啲好。 ... logoff 發表於 2012-12-24 16:09
我經驗係,EMS 運單EE字頭 郵差送,CE 頭黎到香港會搵另一間送 唔保証,EMS 今年收左約40件貨既經驗 ... faat 發表於 2012-12-25 02:28
upcupcupc 當前離線
Banned
ken_nx 當前離線
貓人
我都係用呢一間,這間唔錯幾好用。 我平均一個月用一次,每次大約係15-20 張單,平均重量係約20K 用左五 ... jerman 發表於 22/12/2012 12:35
ny911 當前離線
jerman 當前離線
初級會員
ricej 當前離線