最記得以前啲老翻影碟叫做全區碼

TOP

電腦兼容性好高, 我找到 2004 年用 video tape 影的家庭生活片, 當年已經用 電腦 轉做 mpg, 想用 wh ...
peacehoperisc 發表於 2025-1-9 08:47



    但video data花了, 有機會電腦讀唔到, player播到.

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2025-1-11 18:16 編輯
早幾個月,掉了幾十隻dvdr,掉前抄落hdd,用火酒抹走少量發霉後,大約10% 讀案讀不到。碟絕大部分是一線牌 ...
TH30 發表於 2025-1-7 10:48



    用4X燒會好些用internal的又好些

TOP

回覆 31# jerrychan0610


    通常是 Book type 問題,燒時選 DVD rom book type  就成功率大增

TOP