java2 當前離線
進階會員
過咗咁多日都無人講,睇黎真係無咩人去幫襯,個個走晒去淘寶,又或者係無人玩電子野 以前係度買過工具,火 ... m92fshing 發表於 2023-10-24 13:36
TOP
m92fshing 當前離線
以前行過298 見 3/F 有一間唔知摺左未? java2 發表於 2023-10-25 16:38
士碌架 當前離線
仲係度,但呢間應該同深水埗呢間無關係 via HKEPC Reader for Android m92fshing 發表於 2023-10-25 17:26
竟仲係度, 上次去應係2年前, 2、3/F 已好多鋪摺左人都唔多個, 係1/F 仲有D 人氣 ... java2 發表於 2023-10-25 17:44
Miipp 當前在線
特級會員
現在成個298都死氣沉沉,周圍都係吉鋪,上去都唔聚財 佢仲生存到都係奇跡,真係靠全個香港島養佢一間鋪 ... m92fshing 發表於 2023-10-25 17:51
賤租係最大原因吧,3/F 都無人租 Miipp 發表於 2023-10-25 18:05
YYTOL 當前離線
中級會員
回復 ckyuen2 唔知間鋪係唔係自己,佢呢個狀態都持續咗起碼廿年,食飯時間好似會拉繩唔俾入 呢個老 ... m92fshing 發表於 2023-10-24 22:01
bassfranky 當前離線
iamredfox 當前在線
當年細路仔,如果無記錯牛雜舖樓上嗰間應該係早幾年喺鴨記賣電容個位老人家,印像係當年上去睇嘢時佢都幾惡 ... bassfranky 發表於 2023-10-26 00:15