以前行過298 見 3/F 有一間唔知摺左未?

過咗咁多日都無人講,睇黎真係無咩人去幫襯,個個走晒去淘寶,又或者係無人玩電子野

以前係度買過工具,火 ...
m92fshing 發表於 2023-10-24 13:36

TOP

以前行過298 見 3/F 有一間唔知摺左未?
java2 發表於 2023-10-25 16:38

仲係度,但呢間應該同深水埗呢間無關係

via HKEPC Reader for Android

TOP

旺角 那間,都是叫 和興 吧
30年前,做修理部,經常幫襯
上個月經過旺角,上去買幾粒零件
還是那個seles 姐姐 (估計做左30年,也可能根本是老板)

TOP

竟仲係度, 上次去應係2年前, 2、3/F 已好多鋪摺左人都唔多個, 係1/F 仲有D 人氣

仲係度,但呢間應該同深水埗呢間無關係

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2023-10-25 17:26

TOP

竟仲係度, 上次去應係2年前, 2、3/F 已好多鋪摺左人都唔多個, 係1/F 仲有D 人氣

...
java2 發表於 2023-10-25 17:44

現在成個298都死氣沉沉,周圍都係吉鋪,上去都唔聚財

佢仲生存到都係奇跡,真係靠全個香港島養佢一間鋪

via HKEPC Reader for Android

TOP

現在成個298都死氣沉沉,周圍都係吉鋪,上去都唔聚財

佢仲生存到都係奇跡,真係靠全個香港島養佢一間鋪
...
m92fshing 發表於 2023-10-25 17:51


賤租係最大原因吧,3/F 都無人租

TOP

會唔會係自置鋪位, 反正租唔出咪自己開鋪 ?

賤租係最大原因吧,3/F 都無人租
Miipp 發表於 2023-10-25 18:05

TOP

回復 ckyuen2

唔知間鋪係唔係自己,佢呢個狀態都持續咗起碼廿年,食飯時間好似會拉繩唔俾入   

呢個老 ...
m92fshing 發表於 2023-10-24 22:01


自置鋪位!

TOP

當年細路仔,如果無記錯牛雜舖樓上嗰間應該係早幾年喺鴨記賣電容個位老人家,印像係當年上去睇嘢時佢都幾惡所以去和興多

TOP

當年細路仔,如果無記錯牛雜舖樓上嗰間應該係早幾年喺鴨記賣電容個位老人家,印像係當年上去睇嘢時佢都幾惡 ...
bassfranky 發表於 2023-10-26 00:15


唔止惡,係神化,成日鬧人,叫人走唔好幫襯

TOP