回覆 16# madebyp90


    請問藍威寶開咩濃度同要浸幾云先過水?

TOP

回覆  madebyp90


    請問藍威寶開咩濃度同要浸幾云先過水?
muimui725 發表於 2022-8-4 10:01


1:1
幾min ok
主要係用水力冲走

TOP

1:1
幾min ok
主要係用水力冲走
madebyp90 發表於 2022-8-4 22:00

thanks   藍威寶會唔會好傷冷排 ??

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 K.F 於 2022-8-18 17:24 編輯

delete

TOP

1:1
幾min ok
主要係用水力冲走
madebyp90 發表於 2022-8-4 22:00


師兄,藍威寶都係強鹼,1:1咁濃得唔得架,新款機多數有coating

TOP

師兄,藍威寶都係強鹼,1:1咁濃得唔得架,新款機多數有coating
封雪 發表於 2022-8-5 12:54



    比起coil水,己經弱好多
coil水直接洗甩

TOP

意大利機王會唔會好嘈。
高壓水槍其實配件有無得換其他廠野,是否通用?
K.F 發表於 2022-8-5 09:29



    算ok
不過冇auto stop,同超重,30kg
k2 fullset 10kg內

香港配到L頭唔太好用(跟機唔記得$150定$350)
我0.61/0.9/1/1.1都tb咗(2分/25度/$9)
出水口易滴水

大陸可以用番跟機喉,換槍頭,可以有快拆式,$50內
有L頭
我就用番k2支槍+喉+360,洗冷氣/洗地/洗廁所剛好,機身出水口同一size

打算遲啲買

TOP

thanks   藍威寶會唔會好傷冷排 ??

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
muimui725 發表於 2022-8-4 23:41



    coil不會
辛鐵位會

TOP

我租過
一個人安兩匹
madebyp90 發表於 2022-8-3 17:41



    請問師兄去邊度租?幾錢?

TOP

請問師兄去邊度租?幾錢?
lcw096 發表於 2022-8-14 17:23



    $200
人哋師父一個人做裝修,窗口/分體/吊櫃都係用佢
咁啱喺嗰間屋附近
見到有放喺舖頭

就叫佢帶過嚟,升上去

TOP