muimui725 當前離線
中級會員
TOP
madebyp90 當前在線
進階會員
回覆 madebyp90 請問藍威寶開咩濃度同要浸幾云先過水? muimui725 發表於 2022-8-4 10:01
1:1 幾min ok 主要係用水力冲走 madebyp90 發表於 2022-8-4 22:00
K.F 當前離線
封雪 當前離線
師兄,藍威寶都係強鹼,1:1咁濃得唔得架,新款機多數有coating 封雪 發表於 2022-8-5 12:54
意大利機王會唔會好嘈。 高壓水槍其實配件有無得換其他廠野,是否通用? K.F 發表於 2022-8-5 09:29
thanks 藍威寶會唔會好傷冷排 ?? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) muimui725 發表於 2022-8-4 23:41
lcw096 當前離線
初級會員
我租過 一個人安兩匹 madebyp90 發表於 2022-8-3 17:41
請問師兄去邊度租?幾錢? lcw096 發表於 2022-8-14 17:23