我用緊Brother P750W 貪佢可以電腦,手機print 大量printing 一流
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我完全分吾到同原裝有什麼分別
尤其是打印質量
Offer 發表於 2021-1-30 19:47


退色 , 冷熱方面?

一於過完年買你果隻代用帶試下,  白底黑字黃底黑字都唔貴, 特別顏色貴一倍買唔落手

TOP

退色 , 冷熱方面?

一於過完年買你果隻代用帶試下,  白底黑字黃底黑字都唔貴, 特別顏色貴一倍買唔落手 ...
Kin_2012 發表於 2021-1-30 20:17


它不是熱敏所以不會退色

TOP

PT-P300BT 優點係細細部流動性高,亦唔貴,我平時簡單印少少野都係經電話APP直接打幾隻字就咁印,夠方便,12mm 印 2~3 行字做標識Label一般也好夠用。

缺點就係電話APP功能始終不及電腦Software,想要精準控制定位及檔案管理方便,還是要用電腦。

TOP

PT-P300BT 優點係細細部流動性高,亦唔貴,我平時簡單印少少野都係經電話APP直接打幾隻字就咁印,夠方便,1 ...
idolclub 發表於 2021-1-30 22:30



    有時想印少少嘢真係唔想開PC囉

TOP

它不是熱敏所以不會退色
Offer 發表於 2021-1-30 22:16


TOP

我完全分吾到同原裝有什麼分別
尤其是打印質量
Offer 發表於 2021-1-30 19:47



    有沒代用帶Link, 我仲有用緊部PT-1280~~

TOP

有時想印少少嘢真係唔想開PC囉
Offer 發表於 2021-1-30 23:20

所以呢部機我平時都係入電池就咁放係廳,邊個想印 Label 就直接用佢自己部電話個APP去Print

TOP

有沒代用帶Link, 我仲有用緊部PT-1280~~
炎冬 發表於 2021-1-31 00:48


我在淘宝Lite发现了 适用兄弟标签机色带12MM9 24 36 PT-D210 P300BT E100 18RZ打印纸,一起来看! https://m.intl.taobao.com/detail ... Stamp=1612051411121

TOP

唔通每次俾我開箱之後嗰啲舖頭都加價   而家貴咗100蚊,當然喺香港買好喇 ...
Offer 發表於 2021-1-30 16:14


現在做緊US51,係咪比之前貴左? 定係已經抵買?

TOP