我又學識四個字,
眼高手低.
kammoo 發表於 2013-5-2 14:30


你知道 "眼高手低" 古今的意思嗎?

释 义 一:最初的眼高手低是指做人眼界要开阔,目标要远大,做事情则要低下手来,脚踏实地,踏踏实实的做工作。

释 义 二:现在多解释为,要求的标准很高(甚至不切实际),但实际上自己也做不到。

REF: http://baike.baidu.com/view/87461.htm

如果你係講緊 "释 义 一" , 是的, 我還真是"眼高手低"

TOP

轉完個可變電阻,以後都唔知信唔信隻錶好,未調之前係心中都有個誤差範圍呢個普,衰極都唔會死得去邊,轉左之後 ...
upcupcupc 發表於 2013-5-2 18:06


你有証據支持你這說法嗎?

TOP

你知道 "眼高手低" 古今的意思嗎?

释 义 一:最初的眼高手低是指做人眼界要开阔,目标要远大, ...
kamcm 發表於 2013-5-2 18:07

我是粗人一名, 讀書少,見識淺薄, 更加唔識引經據典,
所以只會按一般人的想法,一般人的理解去解讀這四個字.
如果你覺得釋义一,你好舒服d,隨便!

TOP

你有証據支持你這說法嗎?
kamcm 發表於 2013-5-2 18:10


大把實證, 了解下他表的結構先啦!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果用隻咁既大陸基準去cal錶就得,揾食果D,就唔駛又要Cert.,又要駛一大舊錢去cal錶了

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-2 20:01 編輯
以我有限嘅認識,相信這個表已不再準確,以後都唔放心用
seven3137 發表於 2013-5-2 19:04


我再做了一個實驗, 先測一粒電容 , 和測數粒不同阻值的電阻, 再抄下數值...
再把VR1 調回原本的位置... .足足花了一小時..我調了50多次才成功... 之後再重新測上面曾測試過的電容, 電阻..
但結果是: 讀數沒有任何差別...

事實証明... 跟本不會出現上面那位說什麼 "電阻都唔知會唔會10k變左5k" 的情況 ...

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2013-5-2 20:31 編輯
如果用隻咁既大陸基準去cal錶就得,揾食果D,就唔駛又要Cert.,又要駛一大舊錢去cal錶了:fai ...
人中之龍 發表於 2013-5-2 19:18


我想知點解廠家唔比人公開cal 錶的資料..
係咪怕cal 完的低階錶太準, 損害高階錶的出貨量?

再者一隻600元的他錶, 應該不會有人花上千元去CAL 吧..

TOP

想清楚,其實咁樣cal 表方法正確與否,
隻表,準與不準與我地好似都無關係喎,
最緊要樓主自己覺得啱就得啦!
佢不嬲都喜歡開post, 然後就自言自語,
自己心底己有答案,
有無真係細心聽過人地意見呢?

TOP