變頻冷氣最佳效率係30-70%, , 賣大匹數慳唔到電仲貴左
yesau 發表於 2025-6-16 23:56


當一匹定頻full load, 換造變頻1/0.7都匹半啦, 買大少少啫, 唔係買大幾倍.

TOP

你兩匹最低高先4.2A?
係咪虛標

我公司美的同屋企LG兩匹FULL LOAD 都係7.5A以上 ...
s84292 發表於 2025-6-17 10:18


https://www.builtinpro.hk/ms-18hrf8b?path=

Midea 美的 平野 MS-18HRF8B 產品介紹
額定電流(製冷/ 製熱):    5.87 / 5.88 (A)
輸入功率(製冷/ 製熱):    1250 / 1275 (W)

ALL EASY Pro再慳D

而家R32效能cls
我啱啱安,開門full load都係4.7A
閂窗已經跌返落去4.2A
屋企細..... 回風快

TOP

當一匹定頻full load, 換造變頻1/0.7都匹半啦, 買大少少啫, 唔係買大幾倍.  ...
kwliu 發表於 2025-6-17 10:33



    所以真係後悔買咗兩匹
雖然只係貴二千幾蚊
自己安

但係電費條數一年都唔少

TOP

本帖最後由 s84292 於 2025-6-17 02:40 編輯
Midea 美的 平野 MS-18HRF8B 產品介紹
額定電流(製冷/ 製熱):    5.87 / 5.88 (A)
輸入功率(製冷/ 製熱 ...
madebyp90 發表於 2025-6-17 02:33


我都係R32機,都係6000蚊買
最大負載差成500W

但我部冷氣可以降到200W都夠涼,我又唔覺有咩問題
早幾日室外37度,打爆1700W都只係KEEP到24度左右
如果下次換想換到2.5-3,涼得快D

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-17 10:44 編輯
我都係R32機,都係6000蚊買
最大負載差成500W
s84292 發表於 2025-6-17 10:38



    如果計慳電
格力top model仲黐線
不過兩匹要萬幾蚊

以前1.5匹外機,用2匹size,散熱效果最好,最慳電
而家cut cost,散熱排lap左,所以一匹先係最高效能

另外我都好後悔,信左美的官方話咬到3000W
用左2.5mm cable
結果只係5A 內........

TOP

香港冷氣既測試方式係 "最低輸出效率特化"
冇所謂 30~70% 最好既講法
尤其係 D 低階型號 ,拎黎 full load 就同 定頻機冇分別
咁宜家有兩個問題
A. 要幾多 work load 先會有抽濕能力
B. 部機有冇得行 auto 令佢定期抽濕

買細半匹強行令部機 full load 始終唔係一個良好既選擇

TOP

大金Ururu Sarara係可以, 佢另外有氣喉去室外.
kwliu 發表於 2025-6-17 10:30



    https://www.hotaidev.com.tw/catalog/PCRTW0711.pdf
介紹得唔錯
佢除濕嗰邊,真係做到一部機, 一邊加熱,一邊製冷
唔係入門家用機做法
發咗達可以考慮

TOP

大金Ururu Sarara係可以, 佢另外有氣喉去室外.
kwliu 發表於 2025-6-17 10:30


R 系

AN405ARP-W 匹半, 萬幾, 問題係 780 室外機

  
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

問題係 780 室外機
Miipp 發表於 2025-6-17 11:20


無計, 佢機頂果組係做濕氣交換.

TOP

回覆 3# hon829


明白了,謝謝

TOP