風十三 當前離線
特級會員
TOP
ming765 當前離線
初級會員
不如裝個標準10寸濾水器係入水位隔全屋。 kwliu 發表於 2026-5-27 14:09
kwliu 當前離線
進階會員
自己裝到咩?搵人裝我諗都唔少錢 ming765 發表於 2026-5-27 18:09
platinum 當前離線
自己裝唔裝到睇你DIY能力,就算比錢人裝當裝冷氣咁一次嗟,之後高流量全屋隔,標準濾芯平兼有唔同款揀。 ... kwliu 發表於 2026-5-27 18:15
搵人裝呢啲唔知幾錢? ming765 發表於 2026-5-27 18:19
lkca 當前離線
中級會員
高登阿伯 當前離線
透明膠濾水器我貪佢平同睇到入面,但爆過兩三隻(已經係美國貨)之後都係買不鏽鋼身好過,好在次次爆都係屋 ... kwliu 發表於 2026-5-27 14:56
doggiestyle 當前離線
條 RO 芯冇用 Doulton 濾一次之後 水流慢左好 Q 多 唔知呢 D 做前置有冇幫助 ... doggiestyle 發表於 2026-5-27 22:23