回覆  
係電箱拉20A線,但用咗13A插底,原本電器2800W左右,諗住換13A蘇頭, ...
kyk114 發表於 2025-11-6 13:12



    如果證實電路能夠承受20A電流,個人會更建議直接轉用肚臍蘇。一方面能確保電路安全,另一方面將來轉用其他焗爐均能使用蘇底,而且喺香港買焗爐時通常會包安裝,故只需付一次肚臍蘇安裝費便可

TOP

回覆 21# Bluth_Lai


    謝謝

TOP

回覆 20# 馬洛耶夫


    謝謝

TOP

回覆  chpyeung

插座後面電線冇問題
但插頭入面 (由電器到插頭) 有限制,太粗嘅電線根本插唔入去 bs1363 插頭 (插頭內部)。而且考慮到自己整可能值得冇咁好。
雖然影響唔大,但可以換大啲更好
tsunheimat2 發表於 2025-11-4 15:21


太粗?  佢 2900W 的大陸電器原裝跟大陸16A 大扁腳的電線會粗到插唔入 BS1363 的線窿? 大陸電器你驚佢偷工減料俾條幼線你好過啦.

TOP

太粗?  佢 2900W 的大陸電器原裝跟大陸16A 大扁腳的電線會粗到插唔入 BS1363 的線窿? 大陸電器你驚佢偷工 ...
chpyeung 發表於 2025-11-7 14:25


唔一定爭唔落, BS1363 的插頭如mk 和古河都可以爭好粗的線, hifi 友一定知xdxdxd



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我3000W  單相即熱式熱水爐, 簪入20A 曲架裏面  (Ring circuit )  用咗十幾年都冇事.
不過我用水時間短  佢用焗爐  時間比較長啲   係有風險

TOP

我3000W  單相即熱式熱水爐, 簪入20A 曲架裏面  (Ring circuit )  用咗十幾年都冇事.
不過我用水時間短  佢用焗爐  時間比較長啲   係有風險
FT907 發表於 2025-11-11 15:55


3000W 計返都冇20A, 就算你長用都冇問題啦.

TOP

3000W 計返都冇20A, 就算你長用都冇問題啦.
chpyeung 發表於 2025-11-12 10:05


但本身嗰個位係 13A 孖蘇, 我只係改咗20A cooker制, 驚電線頂唔順啫,
不過行ring circuit 冇問題嘅

TOP

但本身嗰個位係 13A 孖蘇, 我只係改咗20A cooker制, 驚電線頂唔順啫,
不過行ring circuit 冇問題嘅
FT907 發表於 2025-11-12 11:29


你都識得講本身係 13A "孖"蘇. 即係後面條電線起碼都要 support 26A (實際應是 30/32A), 你換個 20A cooker 掣一定卓卓有餘.

TOP

好多人有誤解, 13A 雙位蘇底其實最大加埋都係只支援 13A ...

TOP