回覆 18# Miipp

個象印用110V?
幾公升/幾人飯?

TOP

回覆  Miipp

個象印用110V?
幾公升/幾人飯?
big_nature 發表於 2025-4-5 16:14


日本電器係用 100V,唔係 110V

我個大象係上代小旗艦 NW-US07,4 杯米

https://www.zojirushi.co.jp/syohin/ricecooker/sp_contents/nwus/

TOP

CHing部日本水煲高唔高A數?個拖板火牛頂到幾多火?
我見香港D水煲差唔多去盡13A

TOP

我會拎去開工或者借俾親戚用必然三腳方便

TOP

CHing部日本水煲高唔高A數?個拖板火牛頂到幾多火?
我見香港D水煲差唔多去盡13A ...
Aÿ 發表於 2025-4-5 16:41


~7A.

我個變型金鋼係 2000VA(peak)的




附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  btchanchan


但個人覺得淘嘢最麻煩係
好難就時間去服侍班運輸大佬
尤其屋苑俾過啲閒人同啲 ...
kanduki 發表於 2025-4-5 08:50

送去自提點/櫃囉,而家周圍都係自提點 自提櫃
揀間最近/最就腳既 好過送上門,擺門口 如果屋企無人,仲有比人偷既風險

via HKEPC Reader for Android

TOP

teddybearhk 發表於 2025-4-4 20:49



    5209可唔可以簡單鑽香港石屎牆,開個0.6窿仔?

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-4-5 10:16 編輯
5209可唔可以簡單鑽香港石屎牆,開個0.6窿仔?
HotProject 發表於 2025-4-5 10:02

人壓鑽 先1分鑽再2分鑽間唔屎用一次半次係可以 肯定辛苦囉 完全係力既表演

TOP

~7A.

我個變型金鋼係 2000VA(peak)的
Miipp 發表於 2025-4-5 17:03



    在下暫時未敢嘗試淘高功率電器(大牌子除外),而且電飯煲、電磁爐等高功率電器應該使用獨立插座


"高功率電器注意

什麼電器不能使用拖板,最簡單的分辨方法就是去了解各種家電的功率;台灣內政部提醒,廚房的電飯煲、焗爐、微波爐、氣炸鍋、快煮壺、洗碗碟機;洗手間的風筒;房間的電暖器、熨斗都屬於高功率電器,應使用獨立插座,否則就有過載/過熱,引發火警的潛在危機。

原文網址: 拖板禁忌|9類家電切忌駁拖板隨時火燭|機電署教7大安全使用貼士 | 香港01 https://www.hk01.com/article/980 ... utm_medium=referral"

TOP

回覆  abyss


  請問鴨記邊間價好D?  
3腳插方便D!
big_nature 發表於 2025-4-5 07:47

達成 $386孖電

TOP