回覆  btchanchan

5代的入水管比較福馬厚身,
我改用新款軟頭東菇筷子,
應會令波曲較為耐用,
WDI入水亦 ...
big_nature 發表於 2024-9-22 17:52


福馬就係呢個上下兩截易拆設計贏晒啦. 家裏兩個馬桶換咗幾次都只是換上截.

TOP

B3500是第幾代?
Jackywongkk 發表於 2024-9-24 08:45




看圖識字...

TOP

福馬就係呢個上下兩截易拆設計贏晒啦. 家裏兩個馬桶換咗幾次都只是換上截. ...
chpyeung 發表於 2024-9-24 10:00



問題係你自覺定時更換還是佢漏到一地水至知係時候要更換的

TOP

問題係你自覺定時更換還是佢漏到一地水至知係時候要更換的
hon829 發表於 2024-9-24 10:18



    我家馬桶的設計係有溢水管, 根本唔會因為入水筏唔識停而會漏到一地水的問題, 多咗的水會從馬桶流走.

TOP

我家馬桶的設計係有溢水管, 根本唔會因為入水筏唔識停而會漏到一地水的問題, 多咗的水會從馬桶流走. ...
chpyeung 發表於 2024-9-24 11:10



正常有溢水管會流落地,  冇至透過缸芯流入馬桶

TOP

回覆 25# hon829

師兄正解,
溢水管滿到某個level係流落地。

TOP

我家馬桶的設計係有溢水管, 根本唔會因為入水筏唔識停而會漏到一地水的問題, 多咗的水會從馬桶流走. ...
chpyeung 發表於 2024-9-24 11:10



用泵拍式 輕輕一按就沖水 長者最愛

TOP

想問問如果現在用緊福馬400UK,如果換個WDI 可否都可以就咁拆個福馬波曲出黎,宜接套個WDI 波曲上去,唔駛換下部份截喉?

TOP

本帖最後由 hon829 於 2024-10-17 14:41 編輯
想問問如果現在用緊福馬400UK,如果換個WDI 可否都可以就咁拆個福馬波曲出黎,宜接套個WDI 波曲上去,唔駛 ...
pritt 發表於 2024-10-17 13:54



唔使諗

但更換只是扭隻螺帽的手板眼見工夫,  絕沒難道

TOP

想問問如果現在用緊福馬400UK,如果換個WDI 可否都可以就咁拆個福馬波曲出黎,宜接套個WDI 波曲上去,唔駛 ...
pritt 發表於 2024-10-17 13:54



福馬一般都用好多年先要換,又唔貴,如果唔識搞無必成組換wdi,一陣漏水最後搞到要搵師傅就得不償失

TOP