木膠水我買左
    咁如果我用釘槍。
用T型釘定U型釘比較好?
上網見T型好似會姿勢不正確。滑射出來
咁用U ...
hkmand001 發表於 2022-5-14 15:13


U釘 (碼釘) 一般釘薄背板用....

TOP

大家意思係咪推薦佢 買一把 [電力釘槍]
香港買係唔係過千蚊一把
淘寶 五舊水有冇啲可靠牌子
但係有個 >槍< 字可能要 轉去{正東}度買
-------------
斷估今時今日唔會叫佢買個氣泵

TOP

"釘槍好安全",咪錯誤引導版友
edd 發表於 2022-5-14 20:03

充電式,F 同 K 釘





用左好耐,唔係壓住槍頭 根本開唔倒槍
操作失誤就乜都難危
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

大家意思係咪推薦佢 買一把 [電力釘槍]
香港買係唔係過千蚊一把
淘寶 五舊水有冇啲可靠牌子
但係有個 >槍<  ...
HK2046 發表於 2022-5-14 21:27

我會同推介 worx 充零兩用 釘槍  

TOP

回覆  hkmand001

價錢差考
   
多口問句,個柜做好放邊區?
ghost2377 發表於 2022-5-14 21:03



    三月份我本來打算做,
但我全家染病
結果到現在都無做到

TOP

大家意思係咪推薦佢 買一把 [電力釘槍]
香港買係唔係過千蚊一把
淘寶 五舊水有冇啲可靠牌子
但係有個 >槍<  ...
HK2046 發表於 2022-5-14 21:27



以樓主做個櫃的work load, 買把[電力釘槍]係浪費金錢
不如直接用買釘槍的錢攞去搵間傢俬鋪訂做或許仲有著數

TOP

佛龕供桌佛台家用放財神爺祖先的櫃子香火神台櫃現代新中式立櫃

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 1# hkmand001

地主不宜高,神位不宜低,樓主個柜橫放地下,分三倉用 六分(18mm)夾板應該好穩陣。你計算好叫板鋪同你開料第一刀通常免費,餘下每刀大約10蚊,反來 用蜾絲砌埋就搞掂。

TOP

回覆  hkmand001

地主不宜高,神位不宜低,樓主個柜橫放地下,分三倉用 六分(18mm)夾板應該好穩陣。你計 ...
kswong8d 發表於 2022-5-14 22:46


好多人推薦我螺絲。
其實我同家人正在討論用釘槍定螺絲
主要都係釘槍要買。最少三百
對新手危險D但好似有效率
螺絲平D但又怕我新手
連鑽預備孔都失敗做唔成。爆板

同家人仲係到討論當中

TOP

回覆 29# hkmand001

如果你對木工冇乜經驗,用釘槍有一定危險性,如果堅持用釘,不如用鎚仔,我有三枝氣釘槍,長釘有機會斜出,所以最好用夾仔把夾板定位再打釘,手要離開釘槍射口附近,但既然有工具夾實定位,不如用電批鑽窿再收蜾絲。

TOP