冰之風 當前離線
進階會員
師兄之前試了 only 1 Philips 不亮, 如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著 3種燈膽其標示工作 ... ky2k 發表於 2013-2-8 11:15
TOP
wingwah 當前離線
初級會員
logoff 當前離線
第二類 diyer
特級會員
billy0301 當前離線
回復 billy0301 就係插 "雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK",其中一隻或两隻都係"飛利蒲慳電胆"就唔得。 簡單D ... 冰之風 發表於 2013-2-7 10:04
dnsccu 當前離線
中級會員
你check一下circuit 係串聯/並聯 ?? dnsccu 發表於 2013-2-8 17:02
我知,你試咗安個200W烏絲燈膽著唔著未? billy0301 發表於 2013-2-8 15:36
師兄 wingwah 發表於 2013-2-8 14:31
係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢? 冰之風 發表於 2013-2-8 17:40