師兄之前試了 only 1 Philips 不亮,
如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著
3種燈膽其標示工作 ...
ky2k 發表於 2013-2-8 11:15

如果再試只放一隻 雜嘜慳電胆 / Ikea慳電胆, 能否著 : 又著喎

3種燈膽其標示工作電壓又有沒有不同 : 都係220~240V

TOP

師兄

1)你個是螺絲膽定釘膽?

2)檢本一下燈座內的接觸點

3)我試過釘膽的底部接點位不夠高要加焊錫加高來接觸燈座才亮,

TOP

喺過年之前破到案就好嘞.........

TOP

回復  billy0301
就係插 "雜嘜慳電胆+Ikea慳電胆 = OK",其中一隻或两隻都係"飛利蒲慳電胆"就唔得。
簡單D ...
冰之風 發表於 2013-2-7 10:04


我知,你試咗安個200W烏絲燈膽著唔著未?

TOP

你check一下circuit 係串聯/並聯 ??

TOP

你check一下circuit 係串聯/並聯 ??
dnsccu 發表於 2013-2-8 17:02

已check過,況且串聯單隻係唔會著嘅。

TOP

我知,你試咗安個200W烏絲燈膽著唔著未?
billy0301 發表於 2013-2-8 15:36

係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢?

TOP

師兄

wingwah 發表於 2013-2-8 14:31


1)你個是螺絲膽定釘膽?
螺絲頭

2)檢本一下燈座內的接觸點
Check過,冇銹+彈性很好。

3)我試過釘膽的底部接點位不夠高要加焊錫加高來 ...
我有諗過,但就係唔明點解有菲利蒲燈胆就連應該着嘅都唔着。佢唔單止菲利蒲燈胆唔着,連另一盞冇問題嘅都唔着,除去菲利蒲燈胆,其餘個盞又着。

TOP

係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢?
冰之風 發表於 2013-2-8 17:40


我估係想師兄試重少少 loading 掛,
咁可以測試呢個照明線路其中開關,燈座,等等所有接駁,甚至電源供應(最好係用埋他錶睇著個電壓有冇不正常波動,他筆就幾十 V 都會著燈)..........
以上係假設個電壓跌到臨界點。

TOP

係咪一定要200W呀? 細D得唔得?同埋有乜含意呢?
冰之風 發表於 2013-2-8 17:40


200w最準,想知只可以叫你自己搵下書或搵其他師兄解釋,我唔識講

TOP