如果訊號過強 樓主用過分線器都唔得
yufleung 發表於 2013-1-1 21:33


都係估下,自己都覺得未必o岩
有機會分線器衰減得唔夠勁都唔出奇
有得試當然搵個衰減號試下啦,不過一般人都唔會有呢樣野

TOP

回復 4# 311906040

TOP

樓主講8仔無接駁電源喎,咁點做到放大功能呢?
311906040 發表於 2012-12-31 14:20


開頭8仔插住電,無問題唔出奇,但唔插電都得就神奇,照計無電既,連個LOOP OUT訊號都會無埋.

TOP

回復 21# C-Leung
請問邊度可以買到衰減器,大約幾錢呢?

TOP

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:56 編輯

......

TOP

回復 25# morris

好,買個試下先。
謝謝!

TOP

回復  C-Leung
請問邊度可以買到衰減器,大約幾錢呢?
gptang 發表於 2013-1-2 17:57


http://www.eightgroup.com/pdf/Attenuators%20and%20GB.pdf
一般FAM-果隻都夠
比較專業o既維修天線舖頭應該有o既
再唔係鴨記集安有
價錢其實唔貴,不過唔知你要衰減幾多db o者...
不如真係試下25樓果隻先

TOP

今日出鴨記,見到所有FM/TV的蘇面,後面最多只有幾個電容,唔見有磁蕊的,部份用金屬盒封死,唔知裡面有乜。

TOP

樓主想證實係 mtv有問題 定係公共天線信號"有鬼",將 mtv 攞去朋友家試試就知 la

TOP

現時將公共天線直插入電視又無問題,只是直插入MTV就有問題。

TOP