普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗
雲一0一 發表於 2025/4/13 18:53

我都係求其買把這個款的鴨嘴鉗。開一般電源線、火牛(黑白、紅黑)好輕鬆。但係幼線就未必得,eg. 0.05" 排線。

想問下,圖中圈內粒螺絲怎麼用?



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-4-14 11:09 編輯

一直都係用呢把, 粗細,大小都可以. 憑手感一把走天下.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗
雲一0一 發表於 2025-4-13 18:53


我都係用呢款,方便快捷,平靚正。

TOP

一直都係用呢把, 粗細,大小都可以. 憑手感一把走天下.
jerrychan0610 發表於 2025-4-14 11:08



    最後我都係買呢把,講真簡單好用,咩線都得

TOP

我都係求其買把這個款的鴨嘴鉗。開一般電源線、火牛(黑白、紅黑)好輕鬆。但係幼線就未必得,eg. 0.05" 排 ...
C_Law 發表於 2025-4-13 21:35

直接擰

TOP

我就用緊呢款,淘佬7蚊人仔唔使,平靚正

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

一把cut鉗搞掂啦, 用開線皮鉗學壞手勢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我就用緊呢款,淘佬7蚊人仔唔使,平靚正
antonyhk 發表於 2025-4-14 14:16

你買貴左啦,7個幾可以買到多功能款






via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 18 #alax

舊時唔識咪用淘佬,而家你係PDD揾緊係平少少啦

TOP

普通把鴨嘴剝線鉗$10唔洗
雲一0一 發表於 2025-4-13 18:53

你圖 果款能壓線?

TOP