淼林焱 當前離線
進階會員
基本上冇人會修補 1定係是旦填平佢,再整塊地重新舖石塑地板係面就收工 ... Tom_jerry 發表於 2024-11-7 18:32
TOP
風捲 當前離線
中級會員
tragamer 當前離線
hkkane 當前離線
我就係諗住用自貼地板,最大問題係塊地用咩料整平,我發現房門厎塊地板甩左,佢地以前裝修都用白英泥填平細細 ... hkkane 發表於 2024-11-7 19:22
Tom_jerry 當前離線
支持DIY Tom_jerry 發表於 2024-11-7 20:08
除左自粘地板仲有自粘牆紙 搞到我都心郁郁想自己醫吓幅掉灰墙 不過淨係貼一幅墙唔貼其他正常既牆 ... 淼林焱 發表於 2024-11-7 12:42
小心甲醛超標 Tom_jerry 發表於 2024-11-7 20:44
ckyuen2 當前離線
ck testing