基本上冇人會修補  1定係是旦填平佢,再整塊地重新舖石塑地板係面就收工  ...
Tom_jerry 發表於 2024-11-7 18:32


我記得以前細路時屋企就咁用D英泥填平佢

TOP

本帖最後由 風捲 於 2024-11-7 10:57 編輯

淘仔大把呢D自貼地板有方型30*30 60*60
亦有長條型都有,但顏色就同款唔同批次都有可能有色差,搵近似既睇你要唔要啦

TOP

本帖最後由 tragamer 於 2024-11-7 19:08 編輯

一塊過好似容易攪啲(唔駛膠水), 只須要收口(處理邊位).
掃乾淨就得, 窿都唔駛補.

TOP

我就係諗住用自貼地板,最大問題係塊地用咩料整平,我發現房門厎塊地板甩左,佢地以前裝修都用白英泥填平細細個凹位算數

TOP

本帖最後由 淼林焱 於 2024-11-7 19:37 編輯
我就係諗住用自貼地板,最大問題係塊地用咩料整平,我發現房門厎塊地板甩左,佢地以前裝修都用白英泥填平細細 ...
hkkane 發表於 2024-11-7 19:22


D水泥地直铺pvc塑胶自粘地板咁厚
細凹位應該無問題,大既英泥簡單大約填平應該都ok
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-11-7 12:24 編輯

支持DIY

TOP

本帖最後由 淼林焱 於 2024-11-7 20:44 編輯
支持DIY
Tom_jerry 發表於 2024-11-7 20:08


除左自粘地板仲有自粘牆紙牆專
搞到我都心郁郁想自己醫吓幅掉灰墙
不過淨係貼一幅墙唔貼其他正常既牆好似仲樣衰
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

除左自粘地板仲有自粘牆紙
搞到我都心郁郁想自己醫吓幅掉灰墙
不過淨係貼一幅墙唔貼其他正常既牆 ...
淼林焱 發表於 2024-11-7 12:42

小心甲醛超標

TOP

小心甲醛超標
Tom_jerry 發表於 2024-11-7 20:44


新家私/裝修油油都有㗎啦
真係驚既買埋光觸媒囉

TOP

小心甲醛超標
Tom_jerry 發表於 2024-11-7 20:44



    秋高氣爽開住窗,帽事嘅

TOP