繞士點膠布時,要不要先搓成繩子狀,繞幾圈,再繞平面狀的士點膠布?
參考:
科學分析水龍頭上止洩帶 最佳 ...
happie 發表於 2024-10-28 08:43


睇情況。
覺得好鬆,唔反對咁樣纏咗啲坑先。
如果本身緊,仲纏坑+厚膠布,小心入咗都撐爆外面的膠喉。(金屬喉當然唔會爆)

TOP

用過,比啲牙咬爛後,唔多得。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

用過,比啲牙咬爛後,唔多得。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
風十三 發表於 2024-10-30 12:43


即是一次性

TOP

本帖最後由 風十三 於 2024-10-30 20:33 編輯
即是一次性
Offer 發表於 30/10/2024 14:33


係。
反而用軟膠圈墊,效果更好。
有用過呢款綠色。

TOP

用過,比啲牙咬爛後,唔多得。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
風十三 發表於 2024-10-30 12:43

x2
放棄左用番膠帶

via HKEPC Reader for Android

TOP

在下曾經試過手頭冇水喉膠布,用玻璃膠半乾下收水喉成功,但只試過一次

TOP

在下曾經試過手頭冇水喉膠布,用玻璃膠半乾下收水喉成功,但只試過一次
Bluth_Lai 發表於 2024-10-30 21:56


食水用玻璃膠唔係對身體有害咩

TOP

係。
反而用軟膠圈墊,效果更好。
風十三 發表於 2024-10-30 20:22



呢款我買左未用, 但係兩邊有墊, 會唔會擰得唔夠入同唔夠緊, 壓力太大會爆, 所以唔敢用

TOP

食水用玻璃膠唔係對身體有害咩
淼林焱 發表於 2024-10-31 16:36



     當時用喺洗手盆所以冇想過,不過兩個月前已換

TOP

打麻根最好

via HKEPC Reader for Android

TOP