本帖最後由 JIMillim 於 2024-10-3 02:55 編輯
警世 !
自從我的國產品鬥平頂爛市後, 大牌唔 cost down 根本無法競爭 ...
做高端產品始終投入大收入少, 加上你哩頭花盡腦汁創新, 果頭我的國產品即抄再以你一半或更平出售, 即刻收你皮, 你又要再投入創新 ...
funkilove 發表於 2024-10-2 07:23 PM 
我有個frd都講大陸冷氣抄日本技術, 基本上係零研發費用
再加上有國家補貼, 所以售價可以壓到好低, 平到唔正常
真正原創品牌喺咁嘅情況下, 好難做落去
其實好多日本冷氣家電 已經退出海外市場, 專注返自己國內市場 |