提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多個香爐多隻鬼,component 越少越好。
壞一隻cap就頭痕又影響判斷。
O人 發表於 2024-10-2 16:50


物理上又咪一樣係兩個cap, 度好壞合體同分體一q樣.

TOP

你果部係定頻機定變頻機先?  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2024-10-2 16:46


定頻ONLY, 我諗變頻又會收多5舊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

定頻ONLY, 我諗變頻又會收多5舊
axeoil 發表於 2024-10-2 16:59

如果佢兩個人黎同你整,人工如計全日已經超過二千了
變頻機既話,塊主板可能都要過千一塊   

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果佢兩個人黎同你整,人工如計全日已經超過二千了
變頻機既話,塊主板可能都要過千一塊   

...
alax 發表於 2024-10-2 17:10


2個人....黎收機ONLY, 番信興整, 搞到我足足熱左2個禮拜有突....下次CALL街CFU都冇可能CALL信興, 俾佢個壓縮機保5年呃左, 以為有保, 點知收左番去先話要成2千蚊, 唔整都要收運費幾舊, 下次壞直接換新仲冇咁嬲

TOP

2個人....黎收機ONLY, 番信興整, 搞到我足足熱左2個禮拜有突....下次CALL街CFU都冇可能CALL信興, 俾佢個 ...
axeoil 發表於 2024-10-2 17:58

一向都無5年全保,如果有佢執得都似
一般電器只有首年全保,其後都要收人工或者零件費 運費果啲
要運走一來一回至少都去左幾百了

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 16# axeoil

Ching 部定頻1.5匹買幾錢!?
我6年前左右買要5K.
電路板壞我都會投降,
下次會考慮格力!

TOP

CHING好勁
之前部P記1.5匹又係出現一模一樣問題, 最後CALL左信興整左2個禮拜+2000大洋(啱啱過保, 原黎咩壓 ...
axeoil 發表於 2024-10-2 08:20


警世 !

自從我的國產品鬥平頂爛市後, 大牌唔 cost down 根本無法競爭 ...

做高端產品始終投入大收入少, 加上你哩頭花盡腦汁創新, 果頭我的國產品即抄再以你一半或更平出售, 即刻收你皮, 你又要再投入創新 ...

TOP

本帖最後由 JIMillim 於 2024-10-3 02:55 編輯
警世 !

自從我的國產品鬥平頂爛市後, 大牌唔 cost down 根本無法競爭 ...

做高端產品始終投入大收入少, 加上你哩頭花盡腦汁創新, 果頭我的國產品即抄再以你一半或更平出售, 即刻收你皮, 你又要再投入創新 ...
funkilove 發表於 2024-10-2 07:23 PM

我有個frd都講大陸冷氣抄日本技術, 基本上係零研發費用
再加上有國家補貼, 所以售價可以壓到好低, 平到唔正常

真正原創品牌喺咁嘅情況下, 好難做落去
其實好多日本冷氣家電 已經退出海外市場, 專注返自己國內市場

TOP