Auk 當前離線
中級會員
TOP
idolclub 當前離線
特級會員
見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁. 跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉 ... Auk 發表於 2024-5-25 19:03
hon829 當前離線
進階會員
咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒 idolclub 發表於 2024-5-25 19:47
btchanchan 當前離線
kbpaul 當前離線
回覆 kbpaul 今日用砂紙打磨下套原裝probe, 而家正常返晒 !! 即係金屬表層氧化 ... okutama 發表於 2024-5-25 12:52
530 清洁剂 都有好幾個不同牌子 請問邊隻會好用D ? 定係隨便買支就可以 ? ... btchanchan 發表於 2024-5-26 00:50
係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹 而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友 ... Auk 發表於 2024-5-25 20:37