見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉動粒Dial, 轉幾嘢之後咁就正常.
個問題變咗係, 而家嘅中國嘅表咁平, 買支3M contact cleaner 都差唔多大半部表了, 買邊樣嘢好呢

TOP

見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉 ...
Auk 發表於 2024-5-25 19:03

咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒

TOP

見大家磨得咁開心, 啱啱我又磨吓, 結果係都係慢到好似壞咗咁.
跟住就覺得係另一個可能嘅通病, 就試吓快速轉 ...
Auk 發表於 2024-5-25 19:03



買舊沙膠有排用

TOP

咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒
idolclub 發表於 2024-5-25 19:47



係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友攞部收音cassette機嚟聽, 佢開唔到機揾我, 大家估到咩事, 當時如果有支咁嘅嘢係手, 就唔駛我係屋企揾酒精抹完(屋企只有75%嗰種), 即刻又揾熱風槍吹乾, 重覆對個開關制做幾次咁煩.
不過呢支嘢如果運唔到落嚟, 可能要揾朋友工廠收貨後, 幫手帶返香港

TOP

咁都要諗?買返支大陸出既 530 Contact Cleaner 即刻掂晒
idolclub 發表於 2024-5-25 19:47


530 清洁剂 都有好幾個不同牌子

請問邊隻會好用D ?
定係隨便買支就可以 ?

TOP

回覆  kbpaul


    今日用砂紙打磨下套原裝probe, 而家正常返晒 !!  即係金屬表層氧化 ...
okutama 發表於 2024-5-25 12:52

好快又唔得,最慘係肉眼看不到差別,後來轉用新華(Sanwa)的表針,一掂就測到,用几年都唔會有事!!

via HKEPC Reader for Android

TOP

530 清洁剂 都有好幾個不同牌子
請問邊隻會好用D ?
定係隨便買支就可以 ? ...
btchanchan 發表於 2024-5-26 00:50

鷹牌 Falcon 530 Contact Cleaner 或維修佬出既 530

外國品牌就 CRC 或 WD-40 出既 Contact Cleaner


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友 ...
Auk 發表於 2024-5-25 20:37

鷹牌 Falcon 530 Contact Cleaner 去 SSP 或一些五金店都有得賣。

TOP

回覆 18# idolclub

唔該晒師兄

TOP

係喎, 支嘢平過過3M n倍, 好介紹
而且早兩個月, 有個去咗英國幾十年嘅親戚返嚟短住, 竟然同朋友 ...
Auk 發表於 2024-5-25 20:37


呢支嘢不能带上地铁或高铁
就算揾朋友工廠收貨後,幫手帶返香港都要小心 !

淘寶只賣 ¥9.8
唔知有冇師兄知道點樣運落黎香港 ?

TOP