即刻買

大有油壓鑽 5401 5A 電池  45分鐘快充機
送四支轉頭

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2024-5-4 02:44 編輯

首先唔好用DIY佬既思路套用落一般人
你地都識講一年一次, 買把AC既油壓算罷啦, 靚既紅M成套連盒買都係千五蚊左右
DC又電又充機嫌錢腥咩

然後電批要樓主撫心自問, 一年做幾多扭扭令令野, 扭果D又需要幾大扭力?
唔多既話手批都夠買黎托
對外行人會扭既螺絲, 唔好話12V, 買把3.7V都夠殺, 仲18V貪佢夠霸氣咩
再唔係既上淘仔買把WORX既12V對新手乜都夠

TOP

回覆 10# Kin_2012

我好奇而已,就我而言,做一些小工程三沙,幾把油压鑽、七八部磨機、三四部囉機、万用宝、十二三支起子、兩部即梳、三部趟鋸、四支電釘槍、宝路華、吸水機一大堆。
重點是唯一一支衝擊起子放係工場封塵,拎落地盤D師父叫我攞返走~~~話阻埞

TOP

首先唔好用DIY佬既思路套用落一般人
你地都識講一年一次, 買把AC既油壓算罷啦, 靚既紅M成套連盒買 ...
shingzhk 發表於 2024-5-4 02:42


黎得 DIY 版問就當佢係 DIY 人架啦

其實鑽呀,批呀,用唔到幾多錢,平過顯卡,平過硬碟,買一套套裝唔係貴,已有二電一充,有排用,除左大功率工具,完全唔推 AC 。

至於有幾可用,就要樓主問自己,佢問得應該係覺得有需要,反正放屋企備用,屋企總有野整, 整一兩次唔使搵人做,果個錢已夠買工具。

唔推 12V , 係因為  18V 真係比較多選擇, 3.7 就唔好玩啦, 有咩工具比你選擇呀 ?

WORX 唔上唔落, 唔建議。

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2024-5-4 03:55 編輯
回覆  Kin_2012

我好奇而已,就我而言,做一些小工程三沙,幾把油压鑽、七八部磨機、三四部囉機、万用宝 ...
ghost2377 發表於 2024-5-4 02:47


唔同工種用唔同工具姐, 如果無用, 173 會咁多人買咩, 當然係有用, 不過係地盤易比人偷就真。。。

對於 DIY 黎講, 一般技術差, 工具好就幫到手, 好似電批上硬野,新手9成會扭手, 用衝擊批完美解決。

當然總有人會講一句, 屎波工具多,但工具好的確幫到手。

TOP

即刻買

大有油壓鑽 5401 5A 電池  45分鐘快充機
送四支轉頭
HK2046 發表於 2024-5-4 02:37


DIY 好少鑿野, 要買都 5403

另外 5401 電係前下,有時會有少少頂手...

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2024-5-4 06:45 編輯
黎得 DIY 版問就當佢係 DIY 人架啦

其實鑽呀,批呀,用唔到幾多錢,平過顯卡,平過硬碟,買一套 ...
Kin_2012 發表於 2024-5-4 03:44

唔好將EPC文書機個概念翻用, 莫名地將門檻推高
根據佢既陳述加上對一般人類既理解, 一般人買野前入相應區塊出post問都冇錯既
電鑽用既機會點都唔會多, 除返一個月一次都唔夠
放屋企out臭又唔洗周圍帶, 諗唔明點解要推DC,
budget又唔係多, 有都慳返用係興趣上面
我以前中學用支老翻BOSC, 幾年間幫屋企/同學/親戚鑽過百個孔都係感用, 只係震到手麻感解
對好多人來講只係用得同唔用得既分別

電批....所以我話叫佢撫心自問, 冇需要的話買支手批都夠
唔熟用既用大扭力批上/拆螺絲 唔洗半秒就噠哂牙, set扭力更加唔洗講,我相信冇幾多人真係會set得好,甚至根本唔會set
之後又上來開第二個post求救
我情願佢用手慢慢扭
相反,一般人砌傢私,上d開好哂牙, 扭落去接近冇阻力既螺絲,唔想幾廿粒轉到傻既,是但買支3.7v垃圾都夠
百貨應百客, 冇咩貨係冇存在價值, 所以叫佢上WORX自己揀, 唔多用買來擺都唔心痛

最後就係樓主自己, 如果係我get錯, 其實係雄心壯志想當DIY為興趣預左會成日用, 工欲善其事必先利其器的話
就當我冇講過

TOP

唔好將EPC文書機個概念翻用, 莫名地將門檻推高
根據佢既陳述加上對一般人類既理解, 一般人買野前入 ...
shingzhk 發表於 2024-5-4 06:18



門檻要睇樓主預算, 對DIY的興趣, 中意困難mode開局定easy mode開局
有陣時, 如果一個人一開始揀左件順手工具, 會中意左DIY, 絕對有第二次機會
相反, 如果一開始揀左件棘手工具, 咁產生心理陰影, 將來只會傾向搵人搞掂
相比起工具價錢, 其實香港人工係超貴, 好似外國咁
絕對值得買好工具, 自己DIY

TOP

請各位分享近3年內的DIY工程及所用工具,供判斷有冇實驗需要。香港一般居住環境细,買多幾件工具巳佔吾少位,除非住村屋啦。

TOP

想買把電鑽看吓門口,暫時需要用途...做少少DIY
鑽爆窩釘...起翻牆身滑牙生鏽舊鏍絲...鑽牆身上修啲牆架...
...
alextsang_tt 發表於 2024-5-3 23:00


要鑽牆就要揀油壓鑽(一般可三用的)

要襟擺揀有線的; 要方便揀鋰電款

新手又有預算的就揀大牌子的, 如紅M,博世,得偉...  冇鑊氣兼放二手都還值點錢

TOP