本帖最後由 shingzhk 於 2024-5-4 06:45 編輯
黎得 DIY 版問就當佢係 DIY 人架啦
其實鑽呀,批呀,用唔到幾多錢,平過顯卡,平過硬碟,買一套 ...
Kin_2012 發表於 2024-5-4 03:44 
唔好將EPC文書機個概念翻用, 莫名地將門檻推高
根據佢既陳述加上對一般人類既理解, 一般人買野前入相應區塊出post問都冇錯既
電鑽用既機會點都唔會多, 除返一個月一次都唔夠
放屋企out臭又唔洗周圍帶, 諗唔明點解要推DC,
budget又唔係多, 有都慳返用係興趣上面
我以前中學用支老翻BOSC, 幾年間幫屋企/同學/親戚鑽過百個孔都係感用, 只係震到手麻感解
對好多人來講只係用得同唔用得既分別
電批....所以我話叫佢撫心自問, 冇需要的話買支手批都夠
唔熟用既用大扭力批上/拆螺絲 唔洗半秒就噠哂牙, set扭力更加唔洗講,我相信冇幾多人真係會set得好,甚至根本唔會set
之後又上來開第二個post求救
我情願佢用手慢慢扭
相反,一般人砌傢私,上d開好哂牙, 扭落去接近冇阻力既螺絲,唔想幾廿粒轉到傻既,是但買支3.7v垃圾都夠
百貨應百客, 冇咩貨係冇存在價值, 所以叫佢上WORX自己揀, 唔多用買來擺都唔心痛
最後就係樓主自己, 如果係我get錯, 其實係雄心壯志想當DIY為興趣預左會成日用, 工欲善其事必先利其器的話
就當我冇講過 |