大老寫小說咩  齋文字鬼知咩
Tom_jerry 發表於 2024-2-18 13:20



    見到d字,無睇,跳下去,睇到你回答,原來,同路人

TOP

改埋題目相信會更貼切:安裝抽油煙機的心路歷程

TOP

本帖最後由 3K 於 2024-2-18 23:36 編輯

用拉爆定膠塞都要睇受力角度同重量 ! 港式簿身油煙機係向外扯嘅力!
熱水爐係向下剪力 , 做工程都要學下三角力學! 簿身油煙機一般標配兩吋M6 拉爆自然有佢嘅道理!

不過而家工程界margin of safety 標準真係越來越低, 亞豬亞狗都叫師傅 . 半途出家學師一排又叫師傅!
真係做開甲級商廈先見得到各行精英.

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

點解無人分析佢用唔用到??
宜家唔係第一樣要問的
原有孔到底有幾大幾深????
全部都針對攻擊中文說話寫作能力

TOP

放張圖真係好難?

TOP

兩支爆炸螺絲搞到咁多問題
18年都冇跌落嚟

TOP

兩支爆炸螺絲搞到咁多問題
18年都冇跌落嚟
HK2046 發表於 2024-2-18 21:21



可能比拉爆 L日講夜講教壞左。。。

TOP

普通台式機吾好用,機太深了會間吾中撞頭,換了斜面機之後一天光哂

TOP

普通台式機吾好用,機太深了會間吾中撞頭,換了斜面機之後一天光哂 ...
teddybearhk 發表於 2024-2-18 22:47


其實有𠂆型,唔會撞頭,又比斜面更加省位

TOP

多謝各位師兄的回覆,麻煩晒!可能講得不太清楚,sorry sorry,我稍後會上載相關相片以供參考!廿幾年前入伙安裝時,由師父決定用膠塞的,小弟無話語權!原本的兩個舊窿希望盡量用得返,至多轉深啲轉闊啲!現在我嗰部抽油煙機14 kg重,同埋睇返份安裝手冊,佢講如果係掛落石屎牆一定要用拉爆螺絲

TOP