屋企人係用四粒 ikea mij 1.2V. 冇問題。

插線的話,用舊時的DC 火牛已經郁到
醫院,診所肯定係插線啦


via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-2-2 01:56 編輯

用1.5v鋰電池得左 充1次用半年以上

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 11# kichiku


請問充滿一次可測到幾多次數呢?

TOP

回覆  kichiku


請問充滿一次可測到幾多次數呢?
big_nature 發表於 2024-2-1 23:31

一日量兩三次,好似兩三個月以上

其實我每次未用哂就會去充
冇 mark 低,真係大約估


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 13# big_nature

ZMI已下架, 得返倉底貨, 買到先講

TOP

本帖最後由 big_nature 於 2024-2-2 00:06 編輯

回覆 14# kichiku

家人買左部Nissei血壓計
又係4支AA=6V
幫佢買左4支Eneloop.
(1900mAh果款)
每日最多量一次,
希望用到2個月先充一次!

TOP

用1.5v鋰電池得左
Tom_jerry 發表於 2024-2-1 23:27


已經無得買返   之前想買多pack 已經話無

TOP

回覆  kwliu
照樓主的資料,
電壓跌到1V左右,
理應都會測量到250~300次
( Eneloop Pro 2450mAh計) ...
big_nature 發表於 2024-2-1 23:18


照樓主的資料
一般只要電壓在 4.8V 以上便可正常工作,亦即係每粒電池電壓在 1.2V 以上即可

TOP

回覆  kichiku


請問充滿一次可測到幾多次數呢?
big_nature 發表於 2024-2-1 15:31

1.2v用5星期左右

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-2-2 01:54 編輯
回覆  big_nature

ZMI已下架, 得返倉底貨, 買到先講
Hippo 發表於 2024-2-1 15:50

南孚囉

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP