本帖最後由 dcc2000 於 2023-12-15 14:07 編輯
電熱嘢我通常會用陶瓷插頭,因比一般高溫膠插頭更耐用,鴨記都係賣10-12蚊
ken125111 發表於 2023-12-15 10:12  豐葉同Schneider 用左二三十年都冇事
陶瓷頭未見過, 有冇想m相睇下?
fundive 發表於 2023-12-15 10:38 
都想見識吓何謂 陶瓷插頭。
估計係指類似MK呢種UF(Urea Formaldehyde)尿素甲醛樹脂, 或者俗稱電木嘅PF(Phenol Formaldehyde)酚醛樹脂, 呢類材料耐高温性能係唔錯, 但較脆, 跌跌撞撞嘅話好易崩甚至開裂。
其實一般常見嘅PVC插頭已經可以, 個人較喜歡橡膠插頭, 貪佢襟跌襟撞。
選擇優質插頭插座固然重要, 但安裝工藝亦同樣非常重要。
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 63&pid=41970153
|