街邊檔?  定好細的婆仔檔 ?
Kin_2012 發表於 2023-12-1 13:25



鴨記 2邊D5金舖

TOP

13A插頭最少都要用豐業牌先掂,鴨記除左hi-fi grade外,已經無乜靚插頭買到

TOP

13A插頭最少都要用豐業牌先掂,鴨記除左hi-fi grade外,已經無乜靚插頭買到
人中之龍 發表於 2023-12-1 13:35



覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰

TOP

覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰
Kin_2012 發表於 2023-12-1 01:38 PM


我用開呢隻豐業,貪佢大按制,方便開關
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 人中之龍 於 2023-12-1 14:08 編輯
覺得施耐德好少少...

豐業越出越衰
Kin_2012 發表於 2023-12-1 01:38 PM


施耐德都OK的,但衰在無大開關的model,同埋貴價電器,我用MK Duraplug 13A插頭,有兩隻Made in England,用落PC到,差不多30年了,如果唔介意用橙色既,華輝有售,當然貴過豐業/施耐德一節,我喜歡黑色既,唯有係RS到買

TOP

施耐德都OK的,但衰在無大開關的model,同埋貴價電器,我用MK Duraplug 13A插頭,有兩隻Made in England ...
人中之龍 發表於 2023-12-1 14:01


MK 紅我之前係 RS  買落, 仲有一盒未用晒, 主要都係比 AV 用。

普通電器都係施耐德, 插制我好少要按制, 因為今時今日我電器都要 standby 多, 唔 standby 又唔需要關。按制插唯一比較有用係駁充電器 (本身無開關)

按制插你駁咩多?

TOP

MK 紅我之前係 RS  買落, 仲有一盒未用晒, 主要都係比 AV 用。

普通電器都係施耐德, 插制我好少要按制 ...
Kin_2012 發表於 2023-12-1 02:18 PM


主要是廚房用具,小電器,過幾年就換新,順手換埋插頭

TOP

如果唔係長線點解唔同電腦常用IEC power cord, 剪咗條尾用,公司應該大把,問IT實有。

TOP

原裝英國產嘅MK、duraplug 13A插頭、拖板之類, 距今應該只少有二、三十年以上歷史了, 橙色呢隻MK大概係1989年左右買嘅, 印象中當時嘅價錢超過$200。白色呢隻duraplug都超過廿年, 當時價錢亦係$200以上。

華輝之前都有唔少MK/duraplug產品(馬來西亞產), 不過近年似乎都冇再入貨了, 一般用家未必願意畀咁嘅價錢買隻插頭, 但設計及用料, 淨係佢一體式插腳fuse座嘅設計, 已經唔係十零廿蚊嗰d貨色可以媲美。好多時燒牆蘇, 亦係fuse座過熱導至, 真係要多很謝英國佬嘅環型電路設計, 因為用32A MCB, 所以 “必須” 喺插頭加粒fuse作為保護供電電路嘅其中一位成員, 以免牆蘇過載。













附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

如果唔係長線點解唔同電腦常用IEC power cord, 剪咗條尾用,公司應該大把,問IT實有。 ...
kwliu 發表於 2023-12-1 20:54

220V嘅IEC電源線, 留意原設計係10A, 線芯絕大部份係使用0.75mm²或1.0mm², 若攞佢改裝做拖板/拖蘇, 切記唔好當佢係 “正常” 13A拖板/拖蘇, 用喺高耗電嘅電器。



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP