樓主講緊個櫃都應該裝左一段時間, 仲叫佢拆出黎?
估計都係唔岩位要cut 一下, 用萬用寶cut 左就算啦 ...
garnett_v 發表於 2023-10-3 17:22



    奇怪係如果佢cut背板
唔係要改細個吊櫃??
如果要改細,應該背上下三塊都要改wo
如果就咁cut背板。好奇怪
可以改D咩??我同上面師兄一樣感到奇奇怪怪

TOP

有乜用乜, 再唔係買隻令梳鑽佢, 技術要求最低。

原本以為你開孔出喉,但再睇睇, 櫃背板應該貼牆 ...
Kin_2012 發表於 2023-10-3 17:34

想装一部倒T型,想貼牆安裝但本身有一個吊櫃

TOP

基本都係長方形
個櫃喺牆上面
我會揀囉機囉兩次

TOP

基本都係長方形
個櫃喺牆上面
我會揀囉機囉兩次
HK2046 發表於 2023-10-3 22:01

吾想用一次又去買一件玩具返來儲,因冇地方

TOP

奇怪係如果佢cut背板
唔係要改細個吊櫃??
如果要改細,應該背上下三塊都要改wo
如果就咁cut背板。 ...
hkmand001 發表於 2023-10-3 19:28


改細定點唔考究
樓主想cut細應該有佢原因, 但唔建議成隻櫃拆落黎cut 

TOP

想装一部倒T型,想貼牆安裝但本身有一個吊櫃
teddybearhk 發表於 2023-10-3 20:44


聽落怪怪地, 板後有牆, 積疏用唔到, 馬刀用唔到。。。

唔知實際想點, 不過聽落用鑼機最直觀, 無就慢用寶沿邊界, 再用鑿收尾。

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2023-10-4 06:42 編輯

回覆 12# teddybearhk


有吊櫃都買部倒T型
我可以話你蘿柚係咪痕得滯…

你不如成隻吊櫃拆落唻
裝完部油煙機先諗點改隻吊櫃再掛返上去

TOP

回覆  teddybearhk


有吊櫃都買部倒T型
我可以話你蘿柚係咪痕得滯…

你不如成隻吊櫃拆落唻
...
kanduki 發表於 2023-10-4 06:39


點解係好難呢?現時我正用到T型,只不過係冇貼牆安裝,因為部機壞壞地,希望更換新機時做翻貼牆...

TOP

回覆 18# teddybearhk


果啲咁嘅機
預啲人裝咗機嘅位置就無吊櫃裝咖喎
同埋我唔知你隻吊櫃有幾厚身
底板同背板摟空太多隻櫃都會散哂咁樣囉我覺得

TOP

我會...

畫線
跟線內電批鑽孔
再用萬用寶

結果會吾夠直, 但一定快同吾會燒.

TOP