hkmand001 當前離線
進階會員
樓主講緊個櫃都應該裝左一段時間, 仲叫佢拆出黎? 估計都係唔岩位要cut 一下, 用萬用寶cut 左就算啦 ... garnett_v 發表於 2023-10-3 17:22
TOP
teddybearhk 當前離線
初級會員
有乜用乜, 再唔係買隻令梳鑽佢, 技術要求最低。 原本以為你開孔出喉,但再睇睇, 櫃背板應該貼牆 ... Kin_2012 發表於 2023-10-3 17:34
HK2046 當前離線
基本都係長方形 個櫃喺牆上面 我會揀囉機囉兩次 HK2046 發表於 2023-10-3 22:01
garnett_v 當前離線
奇怪係如果佢cut背板 唔係要改細個吊櫃?? 如果要改細,應該背上下三塊都要改wo 如果就咁cut背板。 ... hkmand001 發表於 2023-10-3 19:28
Kin_2012 當前離線
想装一部倒T型,想貼牆安裝但本身有一個吊櫃 teddybearhk 發表於 2023-10-3 20:44
kanduki 當前離線
回覆 teddybearhk 有吊櫃都買部倒T型 我可以話你蘿柚係咪痕得滯… 你不如成隻吊櫃拆落唻 ... kanduki 發表於 2023-10-4 06:39
wueddie 當前離線