fundive 當前離線
中級會員
不建議不熟悉電力工程的朋友DIY 圖一:兩位13A插座(帶燈帶開關掣隨意) 圖二:孖位膠箱 ... TH30 發表於 2023-9-19 21:12
TOP
hkmand001 當前在線
進階會員
唔知巿場有無咁既產品 其實用緊有個拖板,但需要喺綫既中間位置加多個插頭,但唔想拖多個拖板 所以好奇想 ... ericauky 發表於 2023-9-19 18:28
Q-Q 當前離線
Banned to Post
日本城 當前離線
Banned
alax 當前離線
有分別中間拖板有一個13A位會被佔用 wildcat2005 發表於 2023-9-19 20:54
正是,沿頭無牆插頭,同埋條線有一截喺櫃後,再拉多條都難,所以最後喺現有綫中間加多一個插座 ... ericauky 發表於 2023-9-19 21:03
holyAS 當前離線
同拖上拖有乜分別 holyAS 發表於 2023-9-20 08:17
TH30 當前離線
你張圖嗰啲固定電力裝置至要有牌, 拖板diy呢啲嘢政府由得你自身自滅冇權干涉, 只係唔俾你整啲殺人 ... fundive 發表於 2023-9-19 09:27 PM
「固定」是指用料定狀態? 如我我散買孖支孖膠線掣面過路箱13A蘇頭「砌」個「拖板」出來用咁唔算「固定」 ... TH30 發表於 2023-9-20 09:20