Wiwacomia 當前離線
中級會員
我支用6位大電, 換咗呢個燈胆. kiyam 發表於 2023-7-10 10:55
TOP
COD 當前離線
進階會員
我支用6位大電, 換咗呢個燈胆. kiyam 發表於 10-7-2023 10:55
kiyam 當前離線
佢要AA size 的兩針頭。你嗰種對比現代真LED電筒,會較弱嗎? Wiwacomia 發表於 2023-7-10 11:06
我有支用5粒大電,呢隻唔知啱唔啱用? 喺 手 機 用 HKEPC Reader 貼 文。。。 ... COD 發表於 2023-7-10 12:00
concorde 當前離線
路人甲
raymondchan338 當前離線
Maglite 4C換左3-18V燈膽再換左3個18650轉殼落去... concorde 發表於 2023-7-10 12:57
williamlaw 當前離線
天才 xdxdxd
¥40 喔 Wiwacomia 發表於 2023-7-10 11:10 AM
咁唔同啦. kiyam 發表於 2023-7-10 12:01
師兄有試過嗎? via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) williamlaw 發表於 2023-7-10 13:19